Gjest Skrevet 26. juli 2008 #51 Skrevet 26. juli 2008 Tenkte jeg det ikke, er liksom bare litt med på leken også må en snuble seg inn til modde.....men skal fortelle deg en ting jeg og det er at Hannah skal på ferie og siri tar over og hun er myyyyyyyye mer snill og omgjengelig, i tillegg planer hun ikke rett ut med panna på angelicaknappen=) Hehe, ser du prøver ytterst å rooooooooooooooo deg laaaaaaaangt ut av denne tråden, men greit siden du er et surtemenneske så får jeg vel godta det da, eller så skal vel modde ha meg til å ha deg på samvittigheten min også....hmmmmmmmff.... Klart du er håroliker.......=)Klart du aldri før har hørt om det....hehe.... på lik linje som med alkoholikere som aaaaaaaaaldri har hørt det ordet før=) *Gøy* ordet omtales i barnesammenhenger og høres uuuuuuutrolig barnslig ut, så hvis du ikke er under 17år og fikk trykket en unge ut sånn tilfeldig i ung alder, så ser jeg helst at du prøver å bruke litt mer artigere ordbruk her inne......herregud skulle liksom tro vi var på en barneside.....=)
Gjest Skrevet 26. juli 2008 #52 Skrevet 26. juli 2008 Javel da får jeg ro oss tilbake til temaet da. Hårfarge var visst det. Jeg har finere hår enn deg! Ædda-bædda! (Jeg er 16 og et halvt og ble befruktet i ung alder. Så derfor kan jeg bruke så barnslige uttrykk jeg vil. Så det så!) God natt:-)
FuckFace Skrevet 26. juli 2008 #53 Skrevet 26. juli 2008 "Hilsen str. 32/34"??? Hehehe, hva i alledager betyr det? Blir du bedre likt dersom du oppgir størrelsen din? Og pass dere nå, jeg er så absolutt ikke i noen "underkategori" fordi jeg har meget vakkert, langt og livlig rødlig hår... Jeg vil ha meg frabedt denslags bås-setting!
Gjest Skrevet 26. juli 2008 #54 Skrevet 26. juli 2008 Vil tippe at man er ca 1,50 hvis man er nede i str 32...
Gjest Skrevet 26. juli 2008 #55 Skrevet 26. juli 2008 Fuckface,....................i den kjolen din kan du egentlig ha hvordan hårfarge du ønsker,.....hehe=)
FuckFace Skrevet 26. juli 2008 #56 Skrevet 26. juli 2008 Hehehe, jeg visste det var litt vett oppe det mørke hodet ditt... eller hva du nå er... rødhåret er du iallefall ikke... Men det er greit, så lenge str. er rett, så er det ingen fare!! Haha
Gjest Skrevet 26. juli 2008 #57 Skrevet 26. juli 2008 Klart jeg har mørkt, kunne aldri falle meg inn å bli født med lyst=) Og bleking av hår er jo totalt iqforsøppling=)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2008 #58 Skrevet 26. juli 2008 Hva er dette for noe da????? Et fakkelhue som prøver å ødelegge en alvorlig tråd om bruneter og blondiser!!! Når skal disse tomatskallene egentlig forstå at de ikke er omtalt grunnet den nye rasismeparagrafen!!! Neger, pakkis og rødtopp er faktisk likestilt som rasisme!! Like irriterende alle 3:-)
Gjest Toxic Skrevet 26. juli 2008 #59 Skrevet 26. juli 2008 Kutt ut, tjukken, at du digger fyrstikker er gammelt nytt. Har du opplevd avvisning fra en fyrig rødtopp i det siste, siden du er så krass i kommentarene dine?
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #61 Skrevet 27. juli 2008 Har nok blitt avvist av en rødhåret skjønnhet ja, stakkar.. Avvisning svir, Yppert, kan skjønne det (selv om jeg selvsagt aldri har opplevd det selv). Men bak de rødhåredes blendende skjønnhet er det som oftest et godt indre også, kjære deg. Så ikke gi opp:-)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #62 Skrevet 28. juli 2008 Altså.. de damene som ser ut som brukte tamponger på hue, holder jeg meg langt unna!! Forstår ikke at dere bare kan innse at her prater vi kun om blondiser og brunetter!! Dere er faktisk ikke et diskusjonstema engang!!! thats life:-)
Gjest Toxic Skrevet 28. juli 2008 #63 Skrevet 28. juli 2008 Kan faktisk ikke tenke meg at du klarer å holde deg langt unna noen damer, med eller uten hår Disse tynne argumentene bruker du bare som en patetisk unnskyldning for at damene iler avgårde, hikstende av sterk panikkangst hver gang du viser deg utendørs
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #64 Skrevet 28. juli 2008 Glem det!!! Jeg er bestandig omsvermet av damer, så jeg kan velge og vrake!! De rødhårede må jeg bruke vold for å bli kvitt!! de gir seg aldri!! Ellers har jeg et forferdelig etterslep med blondiser og brunetter!! Blondisene må gråtkvalt bare gi opp:-) Du er bare sur for at du er redneck vennen:-)
Gjest Toxic Skrevet 28. juli 2008 #65 Skrevet 28. juli 2008 Sorry, har aldri vært redneck, men skulle gjerne vært det De eneste gangene du noensinne har vært omsvermet er når fluene trekkes mot den stramme eimen av føttene dine... P.s: Du bør vurdere å bytte ut fottøyet ditt, rosa crocs med blomster på passer best til småjenter, vennen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå