Gå til innhold

Vitser! Kom med de, gode eller dårlige!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjeder meg...

-Vet du hvorfor sitronene er gule?

-Nei...

-Ikke de heller, det er derfor de er så sure... ;)

Svensken, dansken og nordmannen skulle opp til himmelen. Det var 3000 trinn å gå. På trinn nr 1000 sto St.Peter og fortalte en vits. Dansken begnte å le, så han fikk ikke være med videre. På trinn 2000 sto igjen St.Peter og fortalte en vits, og nordmannen begynte å le. Han fikk heller ikke være med videre. På trinn 2999 begynte svensken å le, og St.Peter spurte "hva ler du av?" "Haha", sa svensken.. "NÅ skjønte jeg den første vitsen!!" ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Osvald, det e nåkka som knirka så i senga tell hushjelpa!!

Osvald, OOOOOOOooooosvaaaaald...??

Skrevet

Det var en gang to gutter som het Dum og Ingen som gikk over en bro.

Så falt Ingen i vannet. Dum ringte til politiet.

Dum: Ingen har falt i vannet.

Politiet: Ja, men så fint da!

Dum: Ja, men Ingen har falt i vannet!

Politiet: Ja, men så fint!

Dum: JA, MEN INGEN HAR FALT I VANNET!

Politiet: Er'u dum, eller?

Dum: Ja...

Skrevet

*ler*

liker sånne dum og ingen vitser:-D

men er dårlig til å huske vitser selv desverre...

Skrevet

Hehe...

- Hva er forskjellen på svin og menn?

- Svin blir ikke menn når de blir fulle.

Skrevet

Det var en gang en bonde som var såååååå glad i egg. Hans kone måtte derfor gi han egg til frokost hver dag. Etterhvert ble kona lei av at bonden absolutt skulle ha egg hver morgen til frokost. Hun ville spille han et puss og satte i gang med å tomme eggene ved å blåse ut innholdet. Så startet hun med å gi bonden tomme egg hver morgen. Bonden kunne ikke skjønne hvorfor eggene var tomme så ofte. Til slutt ble han mektig lei av dette tullet. Han tok på seg skoene, gikk ut i hønsehuset og tok tak i de to hanene som de hadde. Han holt dem rundt halsen, en i hver hånd, så fra den ene til den andre og sa: "Hvem FAEN av dere er det som bruker kondom"?

Skrevet

Det var en gang tre riddere som kranglet om hvem som hadde de beste ferdighetene med sverdet.

Den ene trakk plutselig opp sverdet sitt og kuttet en flue i to. De to andre ble imponert, men så trakk den andre ridderen sverdet sitt og kuttet vingen av en annen flue. Den tredje ridderen tenkte at han måtte gjøre noe tilsvarende, og trakk sverdet og hogg til etter en flue, men fluen fløy videre. De to andre ridderne holdt på til å le seg i hjel, men den sistnevnte ridderen sa:

- Dere kan le dere, men den fluen kan aldri bli pappa mer!

Skrevet

Denne liker jeg: To svensker sitter og prater:

Jag ar intelligent! sier den ene.

- Da kommer det fra den andre:- Inte jag heller.

Skrevet

Det var ei høne som ble jaga av hanen, og hun tenkte: "hvis jeg stopper tror de andre jeg er lett på tråden. Hvis jeg fortsetter å løpe, blir det ingenting på meg. Best jeg snubler! "

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...