_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 GRATULERER MED 5 ÅRS DAGEN MARLIN Tenk idag er det 5 år siden lillemor kom til verden, ho har alltid og vil alltid være min lillemor Synes ikke det var lenge siden ho var baby jeg... Om et år er ho skolejente.... Idag når jeg gratulerte ho med dagen så sa ho til meg : Mamma trur du Andreas feirer bursdagen min i himmelen? Og svaret mitt var : Ja det er jeg helt sikker på at han gjør sammen med Oldefar og alle andre englebarna.. Andreas er med oss vær dag uansett hva vi gjør <3 Vi har feira dagen med familien tidligere. Idag har vi kost oss masse med god mat og is;))) Nå er prinsessa mi i seng, trøtt og fornøyd:) Vi er sååå glade i deg Marlin
Monajenten Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Gratulerer så mye med 5-årsdagen til Marlin:-) I desember har jeg også en 5-åring, er det ikke rart hvor fort tiden går?
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2008 Ja den går fort, lurer på hvor tiden har blitt av, synes ikke det var lenge siden ho blei født. På denne tida for 5 år siden blei ho født;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå