Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Hovedinnlegger, den som startet innlegget Velkommen
Edelweis Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 så forlat oss da yppert.. blir ikke lei oss vi.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #6 Skrevet 11. juli 2008 Dama/kona til Dr.Yppert er sikkert kjempestolt over at han henger på et så mandig forum som dette, og erter på seg småripsa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå