Heldig mamma Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Har nettopp fått denne tlf, ikke hatt annet enn Nokia tidligere og dette ble avansert for meg;) Mulig det er dumme spm, men det får så være. Det står at det følger med et minnekort på 128MB, finner ikke dette i pakken og ser ikke noen minnekortinngang på tlf heller. Er denne integrert da? På min gamle Nokia kunne jeg lagre huskelister (bursdager etc) hvordav disse kunne gjentas automatisk når jeg ønsket, f.eks til samme tid hver onsdag, finner ikke denne tilgangen på Ericssontlf:( Mye annet jeg lurer på også, men tar dette i første omgang. håper noen kan svare, blir glad da!
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Du ser minnekortet hvis du tar av dekselet. dårlig plannlegger på ericson, tror ikke kalenderen funker likt som på nokia
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Sikker på at minnekortet ditt ikke sitter i tlf allerede? På venstre side, ganske langt opp, under en litt midre "knapp" Ang huskeliste, gå inn på kalenderen og velg dato,mnd osv, så ny avtale, trykk så joysticken til venstre (generelt) og så ned på regelmessighet, så kan du velge der:)
Heldig mamma Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2008 Ser et rektangulert "skilt" på siden der ja, under spill av/stopp.knappen, men denne kan ikke åpnes, står M2 på den. er det en brikke på 128 mb inni der som ikke kan taes ut da? Ang kalenderen, tusen takk, Lisa & lille Noah!
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 bare og opne der det sstår m2 ja...der er en minne brikke til og ta ut =)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 11. juli 2008 #6 Skrevet 11. juli 2008 Den som det står M2 på kan åpnes jo:) Jeg har gjort det maaaange ganger, senest når jeg bytta minnebrikke;) Ta neglen din under den lille tappen, nederst på den "knappen" (den veien som er lengst unna av/stopp knappen) og løft opp, vips, så er dne åpen:)
Heldig mamma Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2008 Ok, takk;) Men jeg får altså ikke til å åpne den jeg, redd jeg ødelegger tlf.... Skal den skyves til side eller trekkes av? herlighet, jeg er vel bra dum nå
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 11. juli 2008 #8 Skrevet 11. juli 2008 Er den helt ny? I såfall er sikkert tappen litt hard. tror det skal mye til for å ødelegge den, den er jo til å åpnes.
Heldig mamma Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. juli 2008 Haha, så bra:D Du er utrolig god til å forklare! Tusen takk, nå fikk jeg det til. Har sikkert flere spm etterhvert, si fra om du blir lei;)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 11. juli 2008 #10 Skrevet 11. juli 2008 Godt du fikk det til:) Bare å rope ut om det er noe mer;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå