Gå til innhold

Noen som har Sony Ericsson K810i her? (trenger veiledning...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp fått denne tlf, ikke hatt annet enn Nokia tidligere og dette ble avansert for meg;) Mulig det er dumme spm, men det får så være.

Det står at det følger med et minnekort på 128MB, finner ikke dette i pakken og ser ikke noen minnekortinngang på tlf heller. Er denne integrert da?

På min gamle Nokia kunne jeg lagre huskelister (bursdager etc) hvordav disse kunne gjentas automatisk når jeg ønsket, f.eks til samme tid hver onsdag, finner ikke denne tilgangen på Ericssontlf:(

Mye annet jeg lurer på også, men tar dette i første omgang. håper noen kan svare, blir glad da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ser minnekortet hvis du tar av dekselet.

dårlig plannlegger på ericson, tror ikke kalenderen funker likt som på nokia

Skrevet

Sikker på at minnekortet ditt ikke sitter i tlf allerede? På venstre side, ganske langt opp, under en litt midre "knapp"

Ang huskeliste, gå inn på kalenderen og velg dato,mnd osv, så ny avtale, trykk så joysticken til venstre (generelt) og så ned på regelmessighet, så kan du velge der:)

Skrevet

Ser et rektangulert "skilt" på siden der ja, under spill av/stopp.knappen, men denne kan ikke åpnes, står M2 på den. er det en brikke på 128 mb inni der som ikke kan taes ut da?

Ang kalenderen, tusen takk, Lisa & lille Noah! :)

Skrevet

bare og opne der det sstår m2 ja...der er en minne brikke til og ta ut =)

Skrevet

Den som det står M2 på kan åpnes jo:)

Jeg har gjort det maaaange ganger, senest når jeg bytta minnebrikke;)

Ta neglen din under den lille tappen, nederst på den "knappen" (den veien som er lengst unna av/stopp knappen) og løft opp, vips, så er dne åpen:)

Skrevet

Ok, takk;) Men jeg får altså ikke til å åpne den jeg, redd jeg ødelegger tlf.... Skal den skyves til side eller trekkes av? herlighet, jeg er vel bra dum nå;)

Skrevet

Er den helt ny? I såfall er sikkert tappen litt hard.

tror det skal mye til for å ødelegge den, den er jo til å åpnes.

Skrevet

Haha, så bra:D Du er utrolig god til å forklare! Tusen takk, nå fikk jeg det til. Har sikkert flere spm etterhvert, si fra om du blir lei;)

Skrevet

Godt du fikk det til:)

Bare å rope ut om det er noe mer;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...