Gjest Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Han er 16 mnd nå og det er alltid han jeg tenker på. Har en datter som er 15 år og hun kommer liksom i rekke nr. 2. Får dårlig samvittighet og lurer på hvorfor det er sånn?? Hun er jo en så flink og fin jente
Ksenia & Anjem Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Jeg er heelt sikker på at du er like glad i datteren din..Men gutten din er jo såå liten enda og såå avhengig av deg..Sikkert derfor du føler sånn
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Fordi han er mer avhengig av deg enn hun kanskje?
Prins og prinsesse Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Jeg hadde syns det var mer merkelig om hun var 3-4 år Og jeg vil tro at i 2. rekke ikke betyr at hun er totalt glemt - men hun er 15 år og i stand til å ta noen egne fornuftige valg Så lenge du passer på å fortelle henne at du er glad i henne, og interesserer deg for hva hun driver med tror jeg det går helt fint En på 16 mnd må du passe på så han ikke leker i veien, mens en 15-åring bør vite at hun ikke skal leke i veien... Det er en viss forskjell Tror absolutt ikke det er unormalt at du tenker på ham først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå