NyBaby2007 Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Gutten min på et år tok vaksine idag ca kl 11.30. Ved 18.00 tiden idag begynte han å reagere på den. Han begynte å gråte når jeg var nær beina hans. (en sprøyte i hvert bein) Så blei det gæli når jeg løftet han akkurat som om hadde vondt i hele beinet (begge to). fikk litt feber men det er jo normalt. Noen som har opplevd lignende.? våkner hele tiden. gitt smertestillende men virker ikke som om det hjelper noe særlig. Ringte legevakta for å høre men det eneste svaret jeg fikk der var at det husket hun ikke hvordan var for det var 35 år siden hun hadde hatt små barn... Hvor i svarte ringer man da liksom??? Jeg bare spørr!!!! Takk for alle svar.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Daniel har aldri reagert på vaksinen, men.. Ring en annen legevakt. Hvor hører du til? Jeg ringte Tr.heim legevakt da ei kjerring i Oslo IKKE ville gi meg et svar på det jeg lurte på. Hun i Tr.heim var supersnill. Jeg sitter med inntrykket at trøndere er vennligere enn oslofolk.. ;o) hehe:p Neida, men iallefall... Legevakta i oslo har ikke jeg noe overs for. Legg frem saken din og fortell hva hun som du ringte først sa, så får du hjelp. ) Lykke til!
NyBaby2007 Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2008 Ja der er jo en mulighet... hærsens legevaktmig. Skjønner dem ikke at det er små barn der er snakk om. Legevakta i drammen dette her da varierer veldig på om du får god hjelp eller ikke hjelp i det hele tatt der. Kommer vel ann på om di som jobber der har en god dag eller ikke...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Huff, ja ikke sant! Jeg ringte til legevakta i Drammen to ganger samme kveld for 3år siden! ;o) hehe, jeg bodde der på den tiden.. Hun ene var bare brysk og gadd ikke å svare ordentlig. Så ble smertene mine verre og jeg ringte engang til. Mange timer senere da.. Hun andre dama var bare helt fenomenal. Trist at folk er så forskjellige, det er jo tross alt helsevesenet. De er på JOBB..
NyBaby2007 Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2008 I know, jobb for penga lissom.... var der 3 ganger samme uke pga rs virus på minsten var var kjempedårlig... hver gang jeg kom i den skranken så var det liksom akkurat som di tenkte deg nå igjen.... Måtte faen meg dit 3 ganger for at di gadd å sende oss på sykehuset og det første sykepleieren der sa var at det hørtes ut som rs virus... pustet jo nesten ikke, men det skal jo være sånn ifølge legene på legevakta... At dem tørr...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå