melkekua™ Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Været har vært knall, og frøkna ville ikke hjem igjen. Hun hadde det så topp. Søren at vi ikke kjøpte sånn dag 2-billett.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Har ikke vært der, men må spørre siden du har vært der: Er Tusenfryd et sted å ta med vesla som er 21 mnd? Eller er det mer for de større barna?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Har du kvitering for billettene du kjøpte i dag? i såfall kan det hende du kan få kjøpt slike dag 2 biltter alikevel, de var hvertfall snille sånn da jeg jobbet der..
melkekua™ Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2008 De har en del ting som egner seg for små ) Snuppa padla i kano, kjørte bestefarbil (på sånne skinner), et lite pariserhjul, flykarusell, vanlig karusell og noe de kaller for frosken. Vi var også på gulljakt (graver etter gull i.en renne). Prøvde en del lekestativer. De har jo tømmerstokk, dragen, og blekkspruten....og masse masse mer. Se inne på www.tusenfryd.no så får du et innblikk. Og må jo nevne at de har bademuligheter der også.Jeg ble egentlig veldig overrasket hvor mye som egnet seg for de små. Belage deg på god tid og ha med vogn )
melkekua™ Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2008 Vi kjøpte disse over nettet, billigere billetter (dessuten gratis parkering). De kastet hun når vi leverte de ved inngangen (
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. juli 2008 #6 Skrevet 11. juli 2008 tusenfryd er flott for en på 21 månder. jeg og småen var der i fjord. da var han 8 måneder og han koste seg ferlt. og vi skal dit i år også. vet han kommer til og digge det. han er jo sønnen min :-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. juli 2008 #7 Skrevet 11. juli 2008 jepp vi har vært der! *ler* om du så ei dame som tryna så lang hun var sammen med ungen sin i det "hoppende vannet" så var det meg! *ler* Vi kjøpte andre-dags pass når vi dro!
~sjiraff~ Skrevet 11. juli 2008 #8 Skrevet 11. juli 2008 21 mnd er supert det. Er flere karuseller hun kan kjøre. Vi var der mye den sommeren før snuppa ble 2 år (september). Tømmerrenna var en slager allerede da )
melkekua™ Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. juli 2008 Vet du hva....syntes jeg så deg ) Var ikke helt sikker på om det virkelig var deg, men panneluggen din er lett å kjenne igjen ;o) Du kler den frisyren så godt. Hadde du på deg en rosa topp? Husker jeg rett nå tro?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. juli 2008 #10 Skrevet 11. juli 2008 jeg var så fresh og fin i dag jeg, helt til vi tok tømmerrenna. så jo ut som ei drukna katte etterpå! *Gulp* Resten av dagen følte meg super u-fix! heheheheeh. lille på 4 stortrives der iallefall, og hun elsket det i fjor også!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. juli 2008 #11 Skrevet 11. juli 2008 hahahah! ja den var meg! hmm..ja rosarød med hvite prikker! *ler* du så meg vel ikke når jeg kavet på bakken håper jeg! ;p
melkekua™ Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 11. juli 2008 Neida, jeg så ingen som kavet ) Så morro at det var deg jeg så hehe! Hvor er du i fra egentlig?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. juli 2008 #13 Skrevet 11. juli 2008 uten å sette meg selv for spesifikt på kartet så sier jeg nittedal-området et sted! hehe! hehe, godt godt! kjæresten snudde seg og gikk en annen vei når vi datt. Skulle løpe gjennom det "hoppe" vannet oppe ved den frog-jumpen vettu, og vel.. ja.. vi tryna kan du si! ungen grein, jeg var vel rød som en tomat og kjæresten flirte og gikk motsatt vei! fnis! glamorøs ja!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. juli 2008 #14 Skrevet 11. juli 2008 kikket forøvrig på bildet ditt melkekua, og kan ikke huske å ha sett deg! ;( nå er jeg litt i min egen rosa boble for det meste da så... hehe!
melkekua™ Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 11. juli 2008 Legg på en del kg (Som smøg seg på med barn nummer 2) og litt solbrenthet (er bleik til tusen) så kjenner du meg igjen...hahaha! Hadde vinrød topp, og sorte bukser...og sort jakke. Hadde med 2 vogner. Gubben har skjegg og gikk med sort shorts og noe ala en kortarma kakiskjorte. Du hadde hvit bukse også eller? Hva heter bloggen din igjen? Hvis du vil dele da )
melkekua™ Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #16 Skrevet 11. juli 2008 Tror jeg så deg når dere gikk fra tømmerrenna....du gliste i alle fall mye ;o)
melkekua™ Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #17 Skrevet 11. juli 2008 La du deg uten å si natta eller? ;o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. juli 2008 #18 Skrevet 12. juli 2008 nej jeg hadde jeans! hehe. helt mørke faktisk! haha, ja jeg lo meg i hjel av tømmerrenna. Vi tok den to ganger på rappen fordi vi skulle få et bra bilde og ta med hjem, men nejda..jeg så ut som en druknet katt på begge!! www.tinkerbelle.blogg.no
Gulosten™ Skrevet 12. juli 2008 #19 Skrevet 12. juli 2008 Var der for noen uker siden, holdt på å le meg i hjel da jeg så det froskehoppet. Var en mamma som fortalte gutten sin at "kom, så skal vi kjøre Frog Hopper(s)" og gutten bare "jaaa, Fog Fokkers!!" jeg flira i mange dager av det der, og nå kom jeg på det igjen... Hehehe
melkekua™ Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #20 Skrevet 12. juli 2008 Hehe ) Tømmerrenna er morsom den! Den skulle vært mye lenger og med et ekstra fall. Takk for link til bloggen ) Du som går på ketolysekuren, hva heter den boka man bør kjøpe seg? Kjenner jeg må gjøre noe drastisk hvis jeg skal bli kvitt alle kg som kom på under siste graviditet.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. juli 2008 #21 Skrevet 12. juli 2008 slank med ketolyse av torkild andressen eller andersen. kan kjøpe sånn startpakke på ketolyse.no med bok og vitaminene du trenger! ja, vi snakket også om at den burde vært litt lenger og hatt to fall! ;D
melkekua™ Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #22 Skrevet 12. juli 2008 Takk igjen ) Jeg får tenke litt på saken, men det frister veldig å begynne. Har et par spm ekstra til deg :-p Ikke meningen å mase. Hvor lenge holder en startpakke? Og er det en vanskelig diett å følge? Har du holdt på lenge og hvor mye har du gått ned?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. juli 2008 #23 Skrevet 12. juli 2008 hm. jeg har holdt på 5 uker og gått ned ca 7 kg.. kunne ha gått ned mye mer om jeg ikke hadde hatt 3 "sprekker" med alkohol og slikt. Bryllup og fest vettu. hehe. da blir det ofte til at kroppen forsinker seg selv med å måtte gå ned de samme kiloene et par ganger.. det er kjempelett. har ingen problemer med å spise sammen med resten av familien. bare lar vær å spise poteter, rist, paste osv..og lager saus fra grunnen. evt bruker bare fløtesaus eller rømme til. har salat og mye kokte grønnsaker til som feks brokkoli og blomkål. har ikke savnet brød en eneste gang enda.. er ikke sikker på hvor lenge vitaminene varer jeg.. en en god stund vil jeg nok tro. hadde satset på en sånn startpakke om du trenger boka og alt. bare boka koster jo over 300 kr i bokhandelen.
melkekua™ Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #24 Skrevet 12. juli 2008 Da har jeg tenkt...hehe....jeg hoppet i det ) Nå håper jeg at jeg klarer dette, sånn jeg har det nå er motivasjonen på topp. Du og dere andre her inne som holder på med ketolyse, hjelper dere hverandre?( tenker på oppskrifter, tips og diverse).
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. juli 2008 #25 Skrevet 12. juli 2008 www.lavkarbo.no er en utømmelig kilde for hjelp og oppskrifter. om du leser en annen tråd her så ser du at jeg har hatt en liten sprekk i dag gitt, men smågodt på harryhandel! *ler* Det er påa'n igjen i morgen da. Det er ikke så sunt å gå inn og ut av ketose hele tiden, så jeg vil ikke akkurat anbefalle deg å følge mitt eksempel men det har liksom blitt sånn i sommer. sukk. Du bør hoppe i det, det er ikke vanskelig egentlig. Og det fine er at jeg aldri tenker sånn, faen nå gidder jeg ikke mer siden jeg har sprekt eller nå kan jeg forsette å dytte ting i ansiktet hele helgen fordi jeg har sprekt.. jeg bare fortsetter dagen etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå