Gå til innhold

Normalt at menn blir tent av melkepupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette innlegget ligger på sexdebatten:

"Mannen min elsket å kose med puppene mine da jeg hadde fullt av melk og ammet barna.

Han ble også veldig kåt av det. Hvor vanlig det er vet jeg ikke, men det var også veldig opphissende for meg. Jeg er ganske glad i pupper selv.

Da jeg fikk orgasme mens jeg ammet, så sprutet det melk. Også opphissende."

Også fortsetter debatten nedover om dette er normalt eller ikke. Hva er deres erfaringer?

Min ble hvertfall IKKE tent av det, når jeg hadde melk i puppene var de forbeholdt babyen, føltes helt rart at han skulle ta på dem da, og suge på dem var hvertfall HELT uaktuelt... Syntes fortsatt det er noe ubehagelig over at han tar på dem, nå 1,5 år etter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min ble tent i hvert fall. Jeg ble også supertent.. Elsket at han sugde på brystene og at han blesuperkåt av å få melken utover seg osv.

Dritsexy synes jeg, og jeg vet om flere menn som tenner på det, så tror det er ganske så vanlig.

Skrevet

Kan ikke akkurat si at jeg finner det naturlig i det hele tatt, tvert i mot.

Følte meg egentlig ganske lite seksuell da jeg ammet, dersom mannen i tillegg skulle fått bryst som det nyødte barnet, vil det mildt sagt være å blande kortene stygt.

Skrevet

Det tenner heldigvis ikke min mann på (og absolutt ikke jeg), da hadde jeg seriøst begynt å lure.*grøss*

Melkepupper er forbeholdt babyen etter min mening.

Skrevet

Kanskje det forsterker kvinneligheten og feminiteten for enkelte menn når deres kvinne har melk i brystene??

Uansett, da jeg hadde melk var brystene stengt for mannen min, og jeg hadde ikke sluppet han til der om han så hadde tryglet meg.....Oslomora har rett ang melkepupper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...