skogma Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 kjære dere spådamer... har ventet kjempe lenge på en liten spire og håper den sitter snart... har prøvd lenge og er nettopp begynt med utredningen, men har prøvd snart i 2 år på å få en etterlengtet spire.. håper noen av dere spådamer kan ta dere tid til å spå meg og min kjære...er litt oppgitt for tiden... håper noen av dere kan spå oss og se om det noen gang kan bli noen spire på oss i fremtiden!! meg (maiken)120383, sambo 100881 venter på svar............
#Aurora har tre gutter# Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 får opp at du blir gravid i nov.
skogma Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2008 ser du om vi klarer det på egenhånd eller må vi ha hjelp?? ser du ny jobb på meg??
#Aurora har tre gutter# Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 ville ha tatt meg en tur til legen viss dere har virkelig prøvd i 2 år.Det sies at man skal sjekke seg når man har prøvd og blitt gravid i 1år og ikke blitt det, Får opp mars 09 på deg og det er jo ei stund til,håper du blir gravif får det.
skogma Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2008 er begynt med utredningen...og vi får hjelp nå... men ting tar tid i helsevesnet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå