StephMom Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Jeg tok en pause, men nå er jeg tilbake, med nytt nick (husker ikke forrige brukernavn og passord :-() Jeg var her for 1 år siden, og hadde da prøvd i 3/4 år da. Og nå har jeg endelig begynt på Pergotime. Så får vi se. Det har vært en lang vei, med få EL (kun 4 på 13 mnd...... og de kom uregelmessig). Heldigvis har jeg to fine stebarn som jeg kan kose meg med. Og da tenkte jeg at da kunne jeg være litt her inne igjen. For å snakke med andre..... :-)
Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Velkommen tilbake til oss Har selv bare vært her i noen uker denne gangen, og håper oppholdet blir like kort som sist jeg var gravid.. Du skal se det går bedre for deg denne gangen når du har fått pergo Lykke til!!
StephMom Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2008 Nei, nei, nei..... Jeg tok jo helt feil.... Jeg har begynt med Provera.... Ikke så lett å huske forskjell på alt dette :-) Men, men.... Da er jeg i allefall i gang med noe .....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå