Gå til innhold

Hva heter tispene deres? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som har hunder.. Hva heter tispene deres? trenger mange forslag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beauty

Skrevet

hadde en sort labrador tispe som het Trine en gang

Skrevet

tror ikke det blir trine da :) det heter jeg selv. he he

Skrevet

Snuppelura vår het Bella, hun var en engelsk cocker spaniel:)

Skrevet

kan godt komme med forslag dere som ikke har hunder også. Hunden som skal ha navn er en staffordshire bull terrier.. :) Liten og kompakt

Skrevet

Har to stykker og de heter Betzy og Anastasia (blir bare kalt Ana). Gamle tispa til naboen het Emma Josefine og nå heter hunden deres Petra:)

Skrevet

Vi har en Atra, en Mira og en Victoria. Tidligere har vi hatt en Troja, en Tanja og en Katharina. Venner har/har hatt Smilla, Katcha, Cola Light, Pepsi, Kaja å Caira... Skal du få valp? Det blir gøy :) Hva slags hund er det?

Skrevet

ikke jeg som skal få men svigrinna mi.. og de sto liksom helt fast på navnforslag.. valpen er en staffordshire bull terrier :)

Skrevet

Foreslår Edith (E. Piaf var en liten og tøff dame), Lucie eller Nadja. Eller kanskje Bølla. Staffordshire bull terriere ser jo litt bøllete ut, og så ligner navnet på Bella (....og forsåvidt også på Bolla;)) Tøffe små hundejenter kan godt ha skurkete navn synes jeg:)

Skrevet

Vår tispe heter Indi. Min bror har tre tisper med navnene Cindy, Wilma og Hedda. De hadde tidligere en som het Charm og mine foreldre hadde en som het Online.

Skrevet

Btw: begge hundene vi hadde var schæfere.

;o)

Skrevet

Oj, jeg har nettopp ombestemt meg. Troya og Wilma var tøffe hundenavn! (Wilma er forresten et flott navn uansett)

Skrevet

Wilma er nydelig da !!! men likte de ikke.. dumminger de altså.. he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...