Gå til innhold

Aldri trodd jeg skulle skrive dette her men.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....jeg har vært ute å øvelseskjørt og jeg LIKTE det faktisk :-D

Nå gleder jeg meg som en unge til å få kjørt opp.....det er faktisk gøy å kjøre bil!! :-) Stor dag dette her for meg ja :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er kjelt å ha muligheten til å kjøre bil! Skjønner ikke hvordan jeg klarte meg før jeg hadde lappen jeg:) hihi:)

Skrevet

Så flott, gratulerer all mass:)

Før du vet ordet av det har du svidd av ørten laken og sitter med lappen i hånda:) Lykke til med øvelseskjøringa:)

Skrevet

Det er gøy! ;o)

Når jeg bodde i Åfjord kjørte jeg alltid mellom 30min-2timer.

Hver eneste dag.

Pappa gikk opp til Gjensidige og fikk DOBLET km-standen på forsikringen, hehe ;o)

Før jeg fikk lappen spurte jeg alltid pappa: Duu, kan ikke vi kjøre til butikken.

Han: Skal vi ta min bil?

Neeeinei, min bil;o)

Han var glad da jeg fikk lappen;o)

Skrevet

hehe....jeg har kjørt 6 mil i dag....og fikk SKRYT av pappa over kjøringa. Og ros ang. kjøring henger høyt der ja...så den tok jeg til meg.

Plassering, giring, tegn, planlegging og fart var perfekt sa han...hehe..

Pluss at jeg fikk testa reaksjonen da en idiot av en mopedkjører ikke overhodt vikeplikta si og heiv seg inn forran meg i et kryss...2sek senere på bremsa og han hadde havna over panseet i 50kg i timen..kunne blitt stygt...men jeg var ikke nervøs etterpå...litt sinna og tuta etter vedkommende..

Skrevet

Det ER så deilig å få skryt! :o)

Ta det til deg og bruk det enda mer neste gang! :P

Venn deg til å se i speilene, og når du skal inn i et kryss sett bilen i 1/2 gir og kjør sakte inn i krysset.

Dette var mine feil når jeg kjørte opp, sjåførlæreren min skjønte ikke hvorfor jeg ikke kunne LÆRE Å GJØRE DET DER! ;o) hehe :P

Jeg har hatt lappen i i snart 2år nå, og jeg merker utrolig godt hvor lite jeg kunne for 1år siden. Man blir aldri utlært når det gjelder å kjøre bil ;)

Nå skal jeg drive og kjøre på motorvei, jeg som er vant til landevei...

Jeg gleder meg på en måte, men.. Jeg liker best å kjøre alene på landeveien jeg da! =)

Skrevet

Det er sant....lærer hele tida...har kjørt scooter så jeg har trafikk, planlegging osv inne...og har kjørt endel tidligere, alt kommer så mye lettere nå. Å planlegge og gire går greit, jeg har automatikk allerede i det der..pappa var sjokka. Had et par kjøretimer og læreren er utrolig dyktig i forhold til han jeg hadde for noen år sia...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...