Gjest Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Selvtilliten er ikke på topp om dagen, sliter fortsatt med en 5-6 kg for mye etter fødsel (for ett år siden, så kan liksom ikke bare skylde på graviditeten lenger heller).. i tillegg jobber jeg veldig mye, så får ikke vært noe ute i sola.. så er kritthvit... Noen kjempelure tips som får meg til å føle meg bedre kjapt? *håpe på mirakel*
Monajenten Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 For meg hjelper det alltid å ta en tur til frisøren og kjøpe litt nye klær. Ett nytt plagg gjør mye for selvfølelsen:-)
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Drikke masse vann Hårkur, hudpleie, fotbad, body lotion med selvbruningseffekt. Nok søvn Rekker du å gå en rask tur hver dag?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 bruk litt penger på deg selv, nye klær, frisøren, negler kanskje osv.
katlinka Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 Solpudder, rouge... man ser straks litt mer livat ut )
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #6 Skrevet 11. juli 2008 Takk for tips Ja, jeg sykler til og fra jobb hver dag (30 min) og trener på helsestudio minst 1-2 ganger i uka, men ser lite effekt... menmen, skal prøve litt av det andre her
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #7 Skrevet 11. juli 2008 Plei føttene skikkelig. Fil og smør, klipp negler og bruk lakk. Gjerne bare en blank. Jeg "svever" alltid etterpå.
Potetstappe Skrevet 11. juli 2008 #9 Skrevet 11. juli 2008 Når jeg har ekstra tid i dusjen skrubber jeg med skikkelig med sukker og olivenolje... Høres blæ ut, men kjeeeempe deilig! Syns det funker bedre enn noen annen peeling jeg har kjøp! Og en god bodylotion etterpå. Og å file føttene syns jeg er skikkelig deilig...
frøken blå Skrevet 11. juli 2008 #11 Skrevet 11. juli 2008 ansiktsmaske og god ansiktskrem etterpå shavings der det trengs =) selvbruningskrem tenn noen stearinlys for litt god stemning! =)
RødRev Skrevet 11. juli 2008 #12 Skrevet 11. juli 2008 Og riktig undertøy under klærne er veldig viktig! Ser mye bedre ut når det løfter og former på de riktige stedene.
*makrell i tomat* Skrevet 11. juli 2008 #13 Skrevet 11. juli 2008 Du sier du sliter med noen kilo for mye...-da kan jeg anbefale deg å gå på et Grete Rhode kurs. Der lærer du å spise riktig,kanskje det er der problemet ligger? Siden du jobber mye,er det ikke sikkert du spiser så sunt...(vet av erfaring ) Jeg gjorde det for ett år siden...-følte meg som deg,trengte å ta i ett tak i helsa.Syntes alle andre så så freshe ut... Tok med meg ei venninne og begynte på kurs,og vips på 1 år, hadde jeg gått ned 17 kilo,dvs nå er jeg nede der jeg var før 2 svangerskap... -og det er fantastisk deilig!!!!! Det var ingen kjapp endring,men det er en endring som skal vare livet ut ))) Lykke til!!!
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 11. juli 2008 #14 Skrevet 11. juli 2008 Jeg synes en laaang dusj, skrubb og selvbrunning er ganske "freshende"...har gjort det i kveld..jeg er gravid og føler meg heller ikke alltid like fresh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå