Gå til innhold

ikke sagt noe til samboeren...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg har vært å fått tatt ut spiralen... Vi er begge enige om at vi skal begynne å prøve. Jeg vet at han vil si det er helt ok at jeg har tatt den ut, men så tok jeg valget om å holde munn...

Jeg har på en måte lyst at han ikke skal føle det presset som var sist. Det ødela litt for oss, og han syntes jeg stresset for mye med det å bli gravid. På denne måten vil jeg jo ikke mase på ham eller lage noe styr, for nå kan jeg jo ikke si noe om det...

Jeg vet at han bare kommer til å synes det er morro når jeg forteller at jeg har blitt gravid, men likevel så lurer jeg jo han litt nå da... Selv om jeg mener det godt...

Hva mener dere? er det liksom greit at jeg tier, eller bør jeg fortelle ham at vi er begynt å prøve?

(han er også av den typen som ikke engasjerer seg særlig i graviditeten, så er nesten som jeg tenker på å skåne ham for den også lengst mulig... men det kan jo bli vanskelig da...)

AnonyMia

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vi mener???

Jo jeg syntes du bør ta deg et glass rødvin,ta deg en fest og kjøpe rokkering=)

Skrevet

Vet ikke om jeg hadde tatt sjansen på å gjort det bak hans rygg..lell at dere hadde tenkt å prøve snart..ville bare ha sagt det.

Så hadde jeg bare hatt sex som vanlig uten noe stress istedet.

Skrevet

Vanskelig problemstilling.. Vet ikke helt hva jeg syns du skal gjøre. På en måte bør han jo få vite det, men på den andre siden så har han jo godt av å slippe presset som du sier han opplevde sist... vanskelig..

Men han vil jo om en stund spørre deg om du har tatt den ut siden dere har avtalt å prøve.

Skrevet

Det er nesten alltid det eneste riktige å være ærlig mot den en lever sammen med..

Men jeg skjønner deg.,. Min mann synes også jeg stresser for mye med dette å bli gravid.. Jeg tok helt av sist,,, Han blir enda mer stresset av situasjonen, for som han sier. " det viktigste er liksom at han presterer for at det skal bli barn av det"... og han har måttet avbryte flere ganger grunnet altfor mye sak, og ikke kos og romantikk...

Jeg hadde nok, hvis jeg var 100% sikker på at han ønsket barn med meg, kunne fjernet spiralen og overrasket ham med at vi ble gravide i ettertid.. Jeg vet at han hadde blitt overlykkelig over dette.. Men dette MÅ du vite eller er det ikke snilt.....

Skrevet

Vi har barn fra før av sammen, og vi er enige om at vi skal ha et til. Hadde han vist noe tegn til usikkerhet hadde jeg aldri funnet på å forsøke å lure ham. Det er ikke riktig ovenfor ham eller barnet.

Vet jo at han om kort tid kommer til å si noe sånt som at jeg må bestille time for å få tatt ut spiralen... Har egentlig ikke tenkt så mye på hva jeg skal svare... Hadde vel kanskje et håp om å bli gravid før han kom så langt. Men sannsyligvis kommer jeg bare til å si at den er ute :-)

Tror jeg bare avventer litt med å fortelle ham det, så kanskje jeg stresser mindre også med prøvingen nå i begynnelsen...

AnonyMia

Skrevet

Det er du som kjenner samboeren din best og veit hvordan han vil reagere hvis du forteller alt etterpå, så det er det nok ingen her som kan svare deg på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...