* 5 om dagen * Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Monajenten - Hun virker som ei utrolig hyggelig jente, og jeg liker de to sangene hun ga oss tilgang til. Jeg har dem begge på min IPod. I tillegg er hun søt :-) måtte bare få deg til å åpne tråden :-)) men seriøst, har du gitt ut flere sanger enn de 4 som ligger på urørt?? da har jeg lyst til å få høre asså...
Monajenten Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Jeg har maaaaaaaaaaaaaaaaaaaange sanger, og en god del nye, men ingen innspilte dessverre. Så koselig å lese da forresten:-D
* 5 om dagen * Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2008 ok, da "ruller" jeg inn igjen...hehe...trodde jeg hadde gått glipp av de nye serru... venter spent på nye jeg da vettu, blir litt tja, kjedelig kan du si med 4 stk...hehe....
Monajenten Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Hehe huff ja, de er jo ikke akkurat fantastic four heller:-/ Jeg GLEDER meg til å få spilt inn de nye, for de er ti ganger bedre.
* 5 om dagen * Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2008 så bra da :-)) Jeg gleder meg, og IKKE glem å si i fra når vi kan få tak i de ;-)) men nå gjorde jeg meg lissom klar jeg da til å laste ned nye..hehe...får vente litt til da :-)) Fine bilder du har forresten....på bloggen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå