Gå til innhold

sying etter fødsel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter jeg hadde født måtte jeg bli sydd. probleme med dette er at 5mnd etter, altså nå, har jeg ennå vondt nedentil når jeg har sex. var hos legen, og han sa jeg var bitt sydd "feil". det føles ut som å føde om å om igjen hver gang jeg har sex, så har ikke lyst lenger. hva skal jeg gjøre? og er det noen flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei venninne av meg hadde det sånn... Hun måtte bli åpna og sydd på nytt. Merkelig at legen ikke sa noe om det.

Skrevet

Kan vel signere på denne.. Jeg ble klippet, og det har grodd helt fint, men jeg revnet innvendig og, og det ble ikke sydd i det hele tatt!! Så der har det grodd skjeivt, fått masse "ekstravev" som liksom står ut i en tutt og i det hele tatt.. Aner heller ikke hva jeg skal gjøre.

Er ikke spesielt imponert over jordmora nei!! =S

Skrevet

jeg tror jeg skal ringe legen på mandag å få han til å ordne det. bedre å få det gjort fortest mulig, enn å vente mange mnd og det ikke gror, slik at man må gjøre det samme uansett.

Skrevet

seriøst når jeg leser dette her blir jeg irritert!!! jeg ble sydd uten bedøvelse. spurte om jeg vær så snill kunne få det. for det var jo ikke akkurat behagelig. "slutt å skap deg" fikk jeg bare slengt etter meg. de ordene sitter brent inni hodet mitt den dag i dag.

Skrevet

Argh, så kjedelig... :0(

Ble selv "rette på" (med svært godt resultat-var ikke så ille som jeg trodde:0) etter 4mnd, etter at vår eldste sønn kom til.

Ville oppsøkt lege igjen, hadde jeg vært deg. Det skal ikke være som du beslriver..

Lykke til!

Skrevet

hehe mere irritert over at de ikke kan gjøre det "riktig" første gang:) og at de gjør denne feilen på mange

Skrevet

Ja hvorfor kan de ikke bare gjøre det riktig og være nøye med alle...

De tenker sikkert ikke på at vi må leve med det etterpå..

Men for å si det da, så er jeg veldig fornøyd med det de gjorde på meg.. Ikke mange stinga da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...