Gå til innhold

mistet i dag:((


anediii

Anbefalte innlegg

eg og mista i dag. 8+5. blødde litt i går men hadde ingen smerter. legen meinte eg kunne vente på ultralyd til det var ledig i neste veke. eg var så bekymra så eg bestilte på privat klinikk i ålesund i dag. fikk innvendig ultralyd. legen så lenge på skjermen får han sa beklager her er det ingenting. imårå tidlig er det utskraping på sjukehuset.

heilt forferdelig trist. i det eine øyeblikket er eg verdens heldigaste, og i det andre så er eg verdens uheldigaste. har prøvd et år, men hååper eg fort blir gravid igjen.

 

noen som e i samme situasjon., og kor lenge etter en spontan abort er det vanlig å bli gravid? kan ein begynne med ein gong? med tanke på at eg nettopp har hatt en utskraping?

 

håper nåken tar seg litt tid til å svare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, jeg hadde spontan abort for ca. 2 år siden. Og jeg ble gravid igjen med en gang, uten å ha menstruasjon i mellom. Så da skulle jeg egentlig hatt 15. mars (SA), ble gravid og fikk en frisk gutt 22. april-så det kan gå veldig fort!

Jeg har også vært uheldig å miste denne gangen også- var på UL idag, men visste at det var dødt. Heldigvis slapp jeg utskraping. Jeg fikk tabletter som jeg skulle ta for å starte blødningen..så nå fossblør jeg her. Det hadde allerede gått galt i uke 6, så det var lite der inne. Ville vært i uke 11 nå.. Trist, men jeg vet at jeg kan få det til, jeg har jo en 2 åring som bevis. Jeg spurte gynokologen om jeg kunne prøve igjen med en gang uten å ha mensen i mellom og hun sa at det kunne jeg, Ingen problem... Så vi er nok bare uheldige, oss det skjer med.. Men tenk så heldige vi har som har evenen til å bli gravide....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...