Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllup snart, har trålet alle senterene etter kjoler, men finner ingenting.. Er det noen kjolebutikker i sentrum? Er ikke så kjent nedi der :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det ville jeg tro.. Lenge siden jeg har handla kjole men..christina modell tror jeg en heter, ligger på hjørnet helt i enden av haraldsgata- mot markedet. Har aldri vært inne i den butikken selv men..

Er du langt på vei kanskje? Jeg kjøpte(en dyr) kjole på Amande i fjor. Den dyre butikken som ligger på "baksiden" i 2. etasje.. hva heter den da... husker ikke navnet, men de hadde utrolig mye fint der..

Æsj..bør vel være flere butikker, men kjoleshopping er ikke min favoritthobby ;o)

Skrevet

Oops, dette skulle jo ligge på 2.trimester da, men var innom her å lurte så gikk litt for fort i svingene visst :)

Tusen takk for svar uansett!

Skrevet

;o) bare hyggelig det, lurte veldig innpå her jeg også da jeg var i 2.trim.. var liksom "hyggeligere" her synes jeg da:o)

Skrevet

Hehe ja, må innom her å se om noen har komt med ny fødselshistorie osv ;)

Lavida ja, syns den nettbutikken ikke ser så sprek ut, men de har kanskje mer utvalg i butikken?

Skrevet

ja eg synes ikkje d blir d samma å se på nettbutikken så i butikken sjøl..eg hadde aldri funnet noe på nettet..blir noe aent når en går der:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...