Gulljnta Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Skal i bryllup snart, har trålet alle senterene etter kjoler, men finner ingenting.. Er det noen kjolebutikker i sentrum? Er ikke så kjent nedi der
C@milla *EMIL* Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Ja det ville jeg tro.. Lenge siden jeg har handla kjole men..christina modell tror jeg en heter, ligger på hjørnet helt i enden av haraldsgata- mot markedet. Har aldri vært inne i den butikken selv men.. Er du langt på vei kanskje? Jeg kjøpte(en dyr) kjole på Amande i fjor. Den dyre butikken som ligger på "baksiden" i 2. etasje.. hva heter den da... husker ikke navnet, men de hadde utrolig mye fint der.. Æsj..bør vel være flere butikker, men kjoleshopping er ikke min favoritthobby ;o)
Gulljnta Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2008 Oops, dette skulle jo ligge på 2.trimester da, men var innom her å lurte så gikk litt for fort i svingene visst Tusen takk for svar uansett!
C@milla *EMIL* Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 ;o) bare hyggelig det, lurte veldig innpå her jeg også da jeg var i 2.trim.. var liksom "hyggeligere" her synes jeg da:o)
Gulljnta Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. juli 2008 Hehe ja, må innom her å se om noen har komt med ny fødselshistorie osv Lavida ja, syns den nettbutikken ikke ser så sprek ut, men de har kanskje mer utvalg i butikken?
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #7 Skrevet 11. juli 2008 ja eg synes ikkje d blir d samma å se på nettbutikken så i butikken sjøl..eg hadde aldri funnet noe på nettet..blir noe aent når en går der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå