Gå til innhold

Hvordan skal dere pynte bord og lokaler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje dele litt ideer;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine farger i bryllupet skal være, sølv,limegrønn/grønn og hvitt :)

så d blir lyse/hvite lys/kubbelys. Muligens en lilje i hver vase. Hvit duk. Sølv bordkort/gaveesker som bordkort.

vase: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10067655

bordkort/gaveesker: http://www.thelittleboxcompany.co.uk/silver-square-with-p-67.html?osCsi%20d=e8bfd3397d5ce02985c400f19aa79cf3 jeg skal ha grønt bånd på jeg da..

Skrevet

gøy å høre om hvordan andre skal ha det=)

Vi skal ha det på hotell da, så det grunnleggende tar jo de seg av. Vi skal ha 2 lokaler, 1 til middag (23 blir vi der) og 1 til kaffi der vi blir rundt 43..

middag: pynter vi med små gull hjerter som jeg strør på bordene, og sånn gull band som er spiral lignende. ellers skal vi ha en stor bloms(lik som vi har på bilen) midt på bordet

Alt det andre tar hotellet

Kaffi: Skal ha glass skåler med dekorsand(sølv og svart) med lysestake/skål oppi, og sånn pynt som jeg strekker over bordene. Skal også ha røde hjerteballonger og sølvballonger i lokalet. så skal jeg ha vannskål med roseblomst ved kakene. Så tar jeg nøtter og saltstenger på bordene=)

Høres kanskje ikke så fint ut for jeg er dårlig til å forklare, men det blir kjempe fint. Når skal du gifte deg?

Skrevet

Hei.

Vi skal ha to bryllupsfester over to helger og attpåtil stå for alt selv :-)

Det er ikke så mange som forstår hvordan vi orker med to barn på 2, 5 år og 8 mnd. Men man får til det man vil :-)

Her er planen - som forøvrig bare er en grov skisse..

Familiebryllup:

Party telt kjøpt inn..

Draperinger med billig stoff i taket.

Settes opp i hagen vår. 8 Stor hage med miljø..

Hengekøyer er kjøpt inn, hagelykter bestilt.

Vi skal drapere en masse juletrebelysning rundt i hagen - for kveldssteminig...

Blomster skal holdes i hvittsølv og grønt. Mulig noe lyslilla, da kjolen min har den fargen.

Hagen har ekstra stort blomsterflor i år, med tanke på bryllupet. Blomster overalt egentlig :-)

Vi har en laftet tømmerhytte i hagen på en høyde. Der skal vi stå å ta imot gjestene på toppen av vår brede nysnekrede trapp. Også denne full av blomster. Vurderer å sette opp en "rosebue" på toppen av trappen foran hytta.

Bordene skal altså dekoreres i hvitt, sølv og grønt.

Hvite liljer, nellik, brudeslør og hvite roser +++

Vurderer å gjøre det enkelt ved å sette ut små små vaser, stikker så blomster i disse, mens eføyranker forbinder disse. Altså en "grønn tråd" igjennom bordet :-)

Her kan man også legge inn ståltråd med pærler eller hjerter på..

Bordkort: vin glass av god kvalitet jeg har kjøpt på tilbud. Skriver navn på, dekoreres i sølv og blomster for at de skal beholde glasset sitt en stund.. ( Vi har jo festen hjemme..)

Fest nr 2:

For venner.

Hawaii tema. Knall farger, utkledning eller blomster kledte gjester. Fakler, lykter, grillmat som grilles av gjestene selv. Hengekøyer, lamper, lyslenker osv osv :-9

Skrevet

ups ble anonym ved å trykke feil :-)

Skrevet

alexandra: vi skal gifte oss 25.juli 09 :)

Vi skal leie eller kjøpe partytelt. Hele selskapet skal være på gården vår :) Middagen i teltet, sitter i hestesko, muligens, ca 62 pers til middag,bare di nærmeste.

Kaffe/festen: i garasjen. (garasjen skal pusses opp nå i høst:)) ihvertfall skal musikken være i garasjen,så kan en gå mellom teltet og garasjen som man vil :)

Håpe på godvær :):):)

Fugl Phøniks: store planer dere har, og d virker kjempe koslig :)

Skal omtrent ha samme farekodene vi :) når skal dere gifte dere?

selv kunne jeg tenkt meg og samlet familien kvelden før på grilling, men samboere virket ikke særlig lysten på d, men kan jo hende han skifter mening :)

Skrevet

Hei igjen. Vi gifter oss 9 august 2008.

Har defintitivt ikke alt på plass, men vi nærmer oss ;-)

Vi har satt av ferien til dette- så vi burde komme i havn.

Tar sommerferie i 3 uker november i steden ( pappa perm) :-)

Alle vennene våre som er invitert har takket ja - de forteller at de gleder seg til temafesten - nettop fordi det er uformelt og løst i snippen :-)

Lykke til dere også da, når? - sats på det som er mest "dere", det er det vi har gjort :-))

Skrevet

dagen vår er 25.juli 09 :):):)

Lykke til med planleggingen :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...