Gå til innhold

Noen her som ser Criminal Minds?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om gårdagens episode?

Synes det var utrolig kjipt at Garcia ble skutt (selv om det var veldig forutsigbart at noe kom til å skje med henne). En utrolig spesiell karakter. C.M vil ikke bli det samme uten henne :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser og jeg er spent på om hun overlever eller ei.. lenge til neste torsdag ass... hehe

Skrevet

Ja følger med.

Jeg også følte at noe var galt med han typen.

Håper virkelig at hun overlever :)

Eller vet du at hun dør?

Sikekrt en som skal ta hevn eller noe han typen..

Skrevet

Nei vet ikke om hun overlever eller ikke. Men utfra hvor hun ble skutt så skal det litt til for å overleve (men er jo forskjell på tv og virkelighet da hehe).

 

Skjønte med en gang at noe var muffens med han typen. Var så overdrevent den oiinga hans over pc'en. Var akkurat som at han visste at hun er et datageni. Utrolig kjipt hvis hun forlater serien.

Skrevet

Var kjempe spennende, fikk lastet ned neste episode så jeg slapp og vente:) så det går jo for andre som er nysgjerrige

Skrevet

kan du være så snill og sende meg en pm om hvordan det gikk??? får ikke lasta ned jeg.... :o)

Skrevet

ah, hvilken episode lastet du ned og i hvilken sesong? Da skal jeg mase på kaill også.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...