Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du må oppdatere puppebildene snart:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også puppebilder,men det er bare villdyret/drømmemannen min som får se hehe=)

Skrevet

hehe... Jeg er et villdyr:) Show em to be Maud Angelica

Skrevet

Aaaaahhhhhh...........tviler sterkt du kan sette deg i den kategorien til mitt fantastiske villdyr=)Hehe....

Skrevet

Da kjenner du meg ikke godt nok, jeg kan overgå dine villeste fantasier.

Skrevet

Aaaaaaa.......det tviler jeg sterkt og brutalt på.

Mine aller villeste fantasier tok farvel da jeg fant ut at det var noe enda så mye større,vilt og mer brutalt enn det=)

Men for all del....tror @ananas@ er på jakt etter noe vilt etter nedturen, så mulig dere kunne hatt litt jentefantasier=)

Skrevet

Hehe... Nå har jeg lagt min elsk på deg, så nå skal jeg stalke deg litt først:)

Skrevet

Haha......

Nå prøver jeg å spleise deg og @ananas@ her, også begynner du som en blodigle å slikke meg opp etter beina heeeeeeeeeeeeeeer...........!!!?

Og noe sier meg at du vil få litt problemer med å komme deg lengere enn knærne...før villdyret mitt villdyret mitt hiver seg over deg i makt og begjær for så å brenne deg på bålet=)di hulderdame=)

Hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp=)

Skrevet

HOOOOOWWWWHHHHHAAAAA....Lar meg ikke fange av den pusekatten du kaller et villdyr. *Sikler deg på ankelen:)*

Skrevet

brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............................føler dette kan bli eksplosivt ja....sitter klar med kamera jeg, gjemt bak sofan...=)

En ting er å suge seg til beinet mitt, men du trenger da strengt tatt ikke sikle liksom...!!=)

*løfter litt på puppa her, mens jeg hiver håret mitt bakover og rister deg av*

Skrevet

Hehe... Sikler automatisk når jeg merker at noen synes jeg er H-H-Hot! GRrrrrrrr

Skrevet

pupper er fint det...jeg veit om ett bra par med hyller..sukk

Skrevet

Grrrrrrrr...................JEG SA.... Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............. Hot............hot.....sier du H O T...?

Nope,nope....nå er du utpå *schizofreni* tur igjen,så tre på deg smekken din igjen og veldig stor forskjell å ha et hotbilde på seg selv, og at andre har det, og JEG....JEG er hot på et helt spesielt mannebein som har ulveøyne og kler av meg med øynene sine=)

Mulig jeg bør kontakte noen her som kan sette på deg trøyen din igjen, føler en viss vibrasjon i pcn og er redd den pluttselig blir svart her. Hmmmmmmmmmm......noen som kan hjelpe heeeeeeeeeeeeeeeeeeer?

Skrevet

Om 10 sek så begynner pcen din å skurre... 10..........9.............8...........7.............6...............5..................4...............3................2.................1.................*SKURRER*

Skrevet

Hehe, mulig i hode ditt, men her gikk det faktisk greit når jeg satt i strømmen på pcn hehe=)

Mulig en plastikdukke hadde vært tingen for deg i slike hormonforstyrret perioder=)hehe

Skrevet

*kjenner jeg sliter litt med BEGGE øya akkurat nå *hehe* i litt sterkere former da hehe.....................datt av stolen her....=)

Trodde du aldri skulle komme, kjente jeg fikk litt småangst nå=)

Godt å kunne sitte igjen her da, i litt mer normal stil=)

Skrevet

Fra nå av så har du kun lov til å se, men ikke røre Angelica, for hun er nå min bitch:)

Skrevet

jeg beklager hvis du fikk inntrykk av at jeg skulle ta fra deg bestemor yppert, neida jeg liker heller unge spretne damer jeg,ikkeno sånt avdanka gamlehjemsdeltagere :)

Skrevet

KALLER du meg bestemor,..............jeg skal love deg at jeg hadde tatt de *sprettne damer* tankene dine og dratt de ut av den avdanket rosinhjernen din=) og at du har for vane å ramle innom gamlehjem hver gang du skal ha deg et ligg så vær så vennlig å IKKE bland meg inn i de omgivelsene. Gamlehjem holder jeg meg langt unna nettopp pga slike pervoer som deg danny=)

Skrevet

så hissige dere er :)

tror det er aldern jeg

Skrevet

Tenker du kanoner nå? eller krakken..............eller fjellet?

Eller har du vært i kontakt med danskebåten og fått lagt beslag på de=)

Skrevet

Send meg gjerne en video så jeg kan se den lille sossissen av pølse du har yppert:)

Skrevet

Tenker nok du har god erfaring med de sossisene Lizzy og at du vanligvis bruker de til å lirke opp bildøra hver gang du har låst deg ute så betyr det laaaaaaaaaangt i fra at hele omverden har det, selvom gubben din sikkert har trykket det inn at alle har en slik sossis=)

Mitt villdyr hadde nok skremt livet deg så jeg tror at i steden for 7 fot under så går jeg i mellom med neglene mine her, må bare få ut restene av Yppert her først=)

Skrevet

Hehe... Ble skuffa over at jeg ikke ble kalt noe kalkunfitte jeg nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...