Jolina<3 Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Det er det jeg gjør. Er ikke mer en ca 8-9 uker på vei, skal på ul om noen dager får å finne ut av det. Men jeg er støtt sulten, og trøtt. Hver gang jeg merker sulten sniker seg på, blir jeg kjempe kvalm, men ikke nok til å kase opp. Men føles så ukonfertabelt, så da eter jeg! Så sovner jeg etterpå. Jeg kommer jo til å bli kjempe feit da. Og det vil jeg jo ikke bli. Er jo vanlig med 10-12kg, men tror nok det blir myye mer om jeg fortsetter slik:( Noen som vet noe jeg kan gjøre får å få slutt på dette matsuget? I alle fall stoppe kvelmen når jeg blir sulten???
Gurine Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Nei vet ikke om noe dessverre. Har vært slik selv. Ikke kjempekvalm, men småkvalm hver gang jeg har blitt litt sulten, så da har jeg spist for å føle meg bedre. Er kronisk trøtt og sliten også. Har lagt på meg 5,5kg allerede, og er bare i uke 16. Og jeg var i tillegg overvektig fra før.. Men føler meg så svimmel og uvel hvis jeg ikke spiser nok og ofte. "sukk" Får håpe vi går opp mindre mot slutten av graviditeten
Jolina<3 Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2008 Ja vi får håpe på det:) Har gått opp 3kg allerede, men der går det litt opp og ned faktisk:S Prøver spise mest mulig sunt, men tar av litt i helgene, blir det no kakebiter og litt små godt:( *skamme seg*^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå