Gå til innhold

er deres bil oftest ryddig eller rotete? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi prøver å rydde hver gang det er ting som ikke skal være i den. men er ikke alltis like lett! så nå er det litt rotete og ganske mye sand på gulvene så jeg bure egentlig være ute å støvsuge den nå men neida, jeg sitter her og sovner snart :) hehe

vi skal reise til Bø i morra og skal ha ren bil da... regner med at den blir ren av seg selv over natten eller at mannen har ork til å ta den i kveld eller at formen min er bedre så jeg tar den i morra tidlig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var aldri en ting som ikke hørte hjemme der......helt til jeg møtte mannen min.

Når ligger det søppel og rot over alt......og jeg blir gaaaaaal.

Skrevet

Ryddig. Fikk streng beskjed hos mannen min i fjor når vi kjøpte helt splitter ny bil, at søppel ville han ikke se i den bilen!! ;o)

Skrevet

den er oftest ryddig faktisk. men blir mere og mere rotete jo eldre sønnen våres blir. nå er han 1 år, og ofte drar han av seg sokker som blir liggende, eller en sko, eller noen leker, og et par kjeks osv.

Skrevet

Ryddig:)

Jeg er en neatfreak i hjemmet, han er det når det gjelder bilen.

Skrevet

ikke noe i vår bil heller.Men så spiser / drikker vi heller ikke i den da.

Og mattene rister jeg et par,tre ganger i uka....og fast vaskedag er lørdag...om det er bra vær da :-))

Skrevet

Vår bil er mer eller mindre ren og ryddig hele tiden:) Blir kvalm av rotete/griseste biler, tenker da på inni bilen. Om bilen er møkkete utvendig er en ting. I enkelte tilfeller kan jeg ikke skjønne at folk orker å sitte i bilene sine. Jeg jobber bilbransjen å ser mye rart *blir kvalm når jeg tenker på det*

Vet ikke hvor mange ganger jeg har tenkt; æsj tenk så grusomt det må se ut hjemme hos de som eier bilen *jikk*

Skrevet

Rotete!!!!!!!!! desverre... og det er min skyld *rødme* :o)

Skrevet

Nå så til de grader ryddig! Sambo får helt hetta om det ligger noe i bilen som ikke skal være dær. Så vidt vi kunne la zappen ligge på heltid i bagasjerommet. Han har stroppet den fast da så det er litt "orden".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...