Sunshine med småtroll:) Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Tenkte jeg skulle spørre da jeg sitter ensom og forlatt på hytta..hehe..mini sover og jeg sitter her med 2 bikkjer. Mamma er ute en tur med venner og samboer er hjemme og setter opp kjøkken til jeg kommer hjem.Gleder meg til i morgen jeg.Har tenkt meg en tur på auna;)
Nilena Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 jeg er ikke fra Oppdal,men samboeren min er født og oppvokst der. Også har jeg ei tante som bor i Gisnadalen
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Nei, men pappa er fra oppdal. Så vi er der en del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå