Gå til innhold

Når og hvorfor ble kvinnebrystet seksualisert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man tenker over det er det ganske sykt. Har tenkt mer og mer på det etter jeg ble mamma.

For det første er de der for å produsere mat til de små.

For det andre består puppene av mesteparten fett.

Merkelige greier, er det kun fordi mannen ikke har? Jeg skjønner jo det seksuelle i (her kommer det...) penis og vagina. Men pupper!!!??

Jaja..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var i viktorianske tider, det kan jeg i hvert fall svare på. Hvorfor? Kanskje fordi det var da kvinner skulle dekke til seg mer og menn fikk ikke se dem bortsett fra i seksuelle sammenhenger? Etter hvert ble moten slik at utrigningene ble lavere og lavere slik at man fikk see så mye som mulig av brystet, bortsett fra brystvortene. Der med ble de ekstra hellige, ekstra spennende.

Menn er instinktivt tiltrukket til bryst fordi det signaliserer at en kvinne kan ta vare på hans avkom. Dermed blir de seksuelle for mannen.

Pluss at du som kvinne synes det er godt at han tar på dem under sex. Ikke fortell meg noe annet da! Brystene forandrer seg under sex - brystvortene blir hardere og mer sensitive. Slik er det bare. Gynekologer refererer til bryst som et sekundært seksuelt organ. Det har ingen reproduktiv funksjon men er i høyeste grad seksuelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...