gutteklubben grei Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Har sett et "karusell" som man kan henge over stellebordet. Opphenget er det samme som på lamper man har over kjøkkenbordet, som man kan dra opp og ned :-) Karusellen er til å oppbevare bleier, våtservietter m.m.. Nå har jeg lett i inn og utland, på ebay m.m. etter lignende men finner det såklart ikke når jeg trenger det. Vet noen om et sted eller har noen en brukt å selge????
Edelweis Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 det skulle jeg og ha hatt.. har tenkt lenge på hvilken dings jeg kan bruke for å ha over stellebordet. hyller har jeg ikke plass til!!! så en lsik en hørtes snedig ut=)
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 hahaha sorr jenter.. men jeg lette i ca 7 mnd forige svangerskap.. uten hell!!! si gjerne fra om dere er heldige å finner tak i det.. tror det må være en slim amerikansk dings. har for det emste bare sett det i filmer på tv.. er ikek så lenge siden jeg lette siden lillejenta når er 16 mnd.. har en til på gang nå så trenger en nå da:)
PAVEEL Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 jeg fant jeg fant! el jeg fikk hjelp av ei på dib:-) sånn skal jeg ha og. http://www.mamma-mia.no/shop/products.asp?MainCat=5 baby bapper:-)
gutteklubben grei Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2008 Tuuuusen takk!! Nå som jeg fant ut hva den het så fant jeg den på ebay i USA også http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=170180154686&ssPageName=STRK:MEWN:IT&ih=007 Kjøpte den her, den kom på ca 300,- inkl frakt, og siden varen koster under 200,- NOK så blir det ikke noe ekstra moms :-)
sonnenschein Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 ååå, den så kjekk ut:-) Har ikke sett sånn før jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå