Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Er det noen her som har fått det?hvor lang tid tok det før det virket?er det meningen det skal virke ganske raskt,eller kan det gå dagesvis og evt måtte ta det flere ganger?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Jeg hadde 3 behandlinga i går og hun ville først ikke sette opp ny time til meg om mandagen pga hu var så sikker på at jeg ville føde i helga. Men fikk time alikavell da jeg er så sikker på at jeg IKKE føder i helga og hun hadde ikke så mangen ledige om mandagen så fikk nå en time som jeg heller kunne avbestille..
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2008 Å fikk du igangsettende igår? okei..jeg har avtalt med jordmor på st.olavs at hvis jeg ikke har født til termin,skal jeg få igangsettende akupunktur..nå har jeg bynnt hos hun du tipset meg om for modning.hun var utrolig flink ja;)kunne se masse på meg bare ved å se på tungen..helt utrolig:)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Ja hun satte nåler i hendene det punktet mellom tommel og pekefinger også tok hun og vridde på nålene liksom for og stimulere de punktene, for det skulle kunne fremprovosere fødsel. Samme gjorde hun med nålene jeg hadde i anklene. Hun er kjempe flink også er hun så koslig :-) Er helt sykt hva hun finner ut kun ved og se på tunga ja, hos meg så hun at jeg varplaga med hodeverk og at jeg hadde allergi uten at jeg hadde sagt noe om det..
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2008 Ja hos meg så hun også hodepine,at jeg var veldig sliten og ikke fikk til å slappe ordentlig av,hadde søvnproblemer ,hetetokter mm.helt utrolig.så interessant å høre noen man ikke kjenner fortelle om deg å det stemmer nøyaktig liksom:)får håpe det skjer noe for deg i helgen da,det er bare fredag enda vettu;)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 11. juli 2008 #6 Skrevet 11. juli 2008 Ja helt sykt men man får jo på en måte et bevis på at hu kan det hu holder på med når hu sier slikt :-) Ja-aa håper det skjer noe snart, er så lei av og bare gå og vente på og få vondt liksom. Nei håper jeg får kjempe vondt snart :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå