Gå til innhold

Er det noen som har vært i Tallin her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fant noen billige billetter nå og reiser dit neste helg. Er det noen som har vært der? hva er verdt å få med seg i den byen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært der.

Veldig koselig i gamlebyen.

Handlet endel julegaver.

Glass, lin, ull bl.a.

Skrevet

Har ikke vært der selv, men har tenkt å ta en tur nå i høst.

Har hørt veldig mye positivt om denne:

http://www.oldehansa.ee/?id=10693

Maten er vist kjempe bra samtidig som de holder stilen sin fra middelalderen 100%. På menyen finner man bla. bjørn og villsvin....

+ vanlige biffer til dem som ikke er så vågal:)

Skrevet

Veldig fint i gamlebyen, masse god mat :)

Smakte på villsvin, det syns jeg ikke var godt. Hehe.. Klær var ikke no billig å handle der, men mat etc var jo ganske billig. Kjøpte oss billig videokamera der blant annet. Syns det var en kjempe fin tur i hvert fall!

Skrevet

Takker for svar!

Ja det er alltid spennende å smake på mat når en er ute å reiser... Er det noe annet enn gamlebyen vi bør få med oss? Hva gjorde dere når dere var der?

Skrevet

Jeg var på jentetur da jeg var der, så vi shoppet, spiste og skravlet. :o)

Vi var ikke utenfor gamlebyen utenom besøk på et par kjøpesentre.

Skrevet

Spa er veldig billig der! F.eks google Kalev spa hotell. Kan være lurt å bestille noen timer på forhånd, da det er veldig populært (men finnes jo mange plasser da). Ellers er baren i toppetasjen på SAS hotellet bra med flott utsikt. Ullstrikk er og veldig bra. Finnes ihvertfall 3 shoppingsenter i og rundt byen. Taxi er billig, men ta den som begynner på ca 45 ekk og ikke de til 75 (viser på bilruta). Har og TGI, men den var skuffendes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...