Gå til innhold

Angrepille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ubeskyttet sex for ca 1 uke siden og tok derfor en angrepille 2 dager etterpå (viste ikke at det fantes en slik pille før da) Da jeg tok den pillen var det ca 9 dager siden jeg hadde mensen, om jeg ikke husker helt feil! Så i dag fikk jeg mensen igjen! Bruker jo alltid å gå 1 måned imellom! Er det vanlig å få mensen på nytt like etter en angrepille? For noe rot

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er helt normalt, hvis du har lest bivirkninger så står det at man kan få mensforrstyrrelser.

Skrevet

Det er jo samme hormonene i angrepiller som i et brett med p-piller, så jeg ville tro at de er stand til å tulle litt med syklusen din ja..

Skrevet

Ikke uvanlig å få en blødning når man har brukt angrepille. Dessuten kan mensen komme tidligere/senere enn vanlig. Helt normalt:)

Skrevet

Må legge til at dagen etter den pillen hadde jeg sex igjen:/ Hadde kondomen klar men rakk den faktisk ikke! det er ikke krise om jeg blir gravid, da har jeg vært mye mere forsiktig! Jeg gikk på apoteket å spurte om jeg kunne ta en slik pille til, men det kunne jeg altså ikke! Mensen kom jo da ca 1 uke etter sexen! Så håper ikke det er en festeblødning! men det er vel ikke like mye som vanlig mensen. hmmmm.

Grunnen til dette rotet er at jeg nylig sluttet på p-pillen etter 8 år, så glemte liksom annen prevensjon i farten.

Skrevet

Ahhha!!:=) Jeg leser aldri vedlegget for da får jeg bare alle symptomene;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...