Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Jeg lurer på hvorfor jeg aldri hører noen som snakker om at de gir babyen sin mme når de er borte fra babyen sin en god stund? er det fordi den er vandt med morsmelk at man ikke gir det? Jeg skal være borte hele dagen neste lørdag, og kunne godt tenkt meg å gi henne det da, istedenfor å pumpe.. skader det??
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Pumping kan være et helvete, så jeg sverger til mme i sånne tilfeller.
AndreVonDrei Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Overhoooode ikke. Det går helt bra! Morsmelk er selvfølgelig det de anbefaler, men t.o.m helsesøstre sier det er i orden og gi MME i ny og ne:-). Bare pass på å ørg for at h*n tar flaska før du drar ;-)
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 Sjekk om babyen tåler det og vil ha det i tid før du drar. Min ville ikke ha mme...
Northernlights Skrevet 11. juli 2008 #7 Skrevet 11. juli 2008 Iallefall helgarder deg om at barnet liker mme først.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #8 Skrevet 12. juli 2008 Jeg gir min mme, istede for å pumpe, Det går kjempe bra. Men hvis jeg vet at jeg skal være lenge vekke eller skal drikke alkohol. pumper jeg meg slik at jeg har litt..Men må innrømme at jeg er litt lat med pumpingen, Det tar tid og så blir jeg litt sår og øm hvis jeg pumper meg ofte å masse. Mme er jo nesten like bra som morsmelk. Men hvis du gir ofte ville jeg hatt litt maltekstrakt i slik at ikke babyen blir treg i magen.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #9 Skrevet 12. juli 2008 jeg pumpet meg når jenta mi var liten, ved siden av amminga. men hadde ikke nok melk til å få et lager så vi brukte mme også ved behov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå