Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre her jeg sitter... Har fått full forstoppelse (sikkert resultat av overspising hos svigers i dag) og har driiitvondt i magen... Apoteket er stengt også. Er det noen som har noen råd som fungerer fort? Er ikke gravid så trenger ikke tenke på hva jeg kan/ikke kan spise.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 ! stor, god skje med malt skal sette fart på sakene! ;-) Ellers kan du spise svisker feks..
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Takk for tips:-) Har ikke malt tror jeg, men jeg har sviskesaft som jeg pleier å gi datteren min. Kan jeg bruke den da? Smaker sikkert høgg, men det får bare være.
2 søte små gutter Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 En kurv med jordbær sies å være effektivt.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 Linfrø i vann - la de svelle en halvtime, og svelg:) Drikke masse vann til! Litt ekkelt, men effektivt. Selv ha jeg brukt linfrø i yoghurt eller surmelk, men det tar litt lengre tid før det virker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå