*makrell i tomat* Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 ...for å holde på det unge utseende ditt?? Bekymrer meg kraftig over ett par rynker jeg har fått i panna... Noen som vet om noe som virker mot rynker??...eller er det bare å godta at en ikke er 25 år lenger...hi,hi )
OsloMor Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Spiser sunt, trener og bruker gode hudpleieprodukter.(Hverken røyker eller drikker.) (Får iallefall høre at jeg ser yngre ut, og det vil jeg jo selvsagt gjerne tro på også;-0, he-he)
Alba44 Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 - bekymrer meg ikke over rynker og linjer. Har levd 34 år og det føles som jeg har levd så lenge også. - røyker ikke - drikker lite - har det veldig godt sammen med familien min
2smågull Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Bruker gode hudpleieprodukter. alfa og omega det. og så røyker jeg ikke. sitter ikke og grille meg i sola. da har jeg vel gjort det meste riktig. skal se jeg ser ut som en 25-åring når jeg bikke 50...hehe
*makrell i tomat* Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2008 Jeg spiser sunt,er nok litt periode trener,røyker ikke,men tar meg en fest i ny og ne...-har alltid fått høre at jeg ser mye yngre ut enn det jeg er(5 år),men alikevel irriterer de rynkene meg... Kan du foreslå noen gode hudpleieprodukter? ;o)
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 11. juli 2008 #6 Skrevet 11. juli 2008 Trener, drikke masse vann, tar en fest i ny og ne, røyker ikke, vasker av sminke hver kveld og renser ansiktet( bruker body shop produkter), bruker høy solfaktor og unngår å sitte i direke sollys. Spiser sunt og ler masse :=)
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 11. juli 2008 #7 Skrevet 11. juli 2008 Heldigvis er jeg bare 21, så har ikke det problemet. Det jeg nå skal gjøre for å unngå at jeg ser ut som en 50-åring før jeg passerer 30, er: Slutte å røyke Spise sunnere Trene regelmessig Stresse mindre Kose meg mer Ha masse sex (Jepp, man blir visst seende yngre ut av det!) =)
meg & to små vampyrer Skrevet 11. juli 2008 #8 Skrevet 11. juli 2008 Har mange kviser pga hormonell uabalanse. Funker som ei kule! Ha ha. Og så prøver jeg å være i aktivitet, spise litt sunt og ikke drikke for mye eller røyke.
cherry coke Skrevet 11. juli 2008 #9 Skrevet 11. juli 2008 Beveger meg mye gode fuktighetskremer drikker mye vann spiser relativt sunt er flink til å nyte livet, ta livet med ro og koser meg mye sammen mef\d jenta mi (hun holder meg ung og sprek)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå