Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Lilemor på 11,5 mnd har bestemet seg for at hun er stor pike nå, og vil absolutt ikke ha pupp mer. Ble litt brå slutt her syns jeg. For to dager siden ammet vi 4 ganger pr dag, i går ble det kun morgenpupp, og i dag vil hun ikke ha i det helet att! Var litt slitsomt da hun våkna kl 05 i morges og absolutt ikke ville roe seg med morgenpupp sånn som hun pleier. Vanligvis sover hun til 6-7 tia... KJenner godt melkesprengen nå. Er spent på hvordan magen hennes reagerer nå når hun kun skal få kumelk. Gidder ikke det der pumpesturet. Har ofrresten ikke pumpe lenger. Den er sendt til eldstedatteren som skal nedkomme nå hvilken dag som helst. 7 dager til termin.... Lillemor har jo drukket LITT melk den siste uka ved siden av skiva, men er jo sankk om 0,5 dl pr dag ca... skal jeg nå gi henne mye melk da? Lett melk eller helmelk?
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. juli 2008 Var litt snar å trykke på kanppen. Fryktelig vemodig dette syns jeg. Var SÅ koselig med amming. Hun fikk ei tann oppe i gar, så nå har hun 1 oppe og 2 nede og bet endel i går istedet for å patte. Sa AU nokså høyt ene gangen. Lurer på om hun ble redd... Nå bare vrir hun seg unna å skriker når jeg kommer med puppen. Hadde jo tenkt å fortsette iallfall til i oktober, men men. Eldstejenta bestemte seg ofr å slutte da hun var 9 mnd, og guttongen fikk flaske fra han var 8 uker... Så dette var jo liksom siste sjanse til å amme... Ingen planer om flre barn her i ågrden nei. Huff så mye skrivefeil det ble her da,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå