Gå til innhold

Mary Kay produktene----

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan vi få kjøpt de på nette eller er det bare på slike home party vi kan kjøpe dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er bare på party, hvis ikke du kjenner en som selger det da. Det gjør jeg og er glad jeg slipper slike party selv om de nok kan være lærerike.

Skrevet

Se på www.mary-kay.no

Skrevet

kan kjøpe det på touchofpink.com til myyye lavere pris:)

Skrevet

Men der har jeg hørt at folk at kjøpt seg produkter, så har de gått ut på dato for lengst, noen har vært åpne, og brukt, og fått feil farge...

Skrevet

touchofpink-sia er en ulovlig side som ikke selger ordentlige produkter. som ei over her sier. man får enten brukte produkter. utgått på dato, eller noe helt anna enn det som står. på marykaynorway.no kan du søke etter konsulent i ditt nærområde. eller du kan bestille av meg om du vil. du må ikke ha noe kurs. men det er jo greit å få tips og råd da. og produkter skreddersydd for deg.

vi driver forresten med kursvirksomhet og ikke homeparty:)

Skrevet

Jeg har bestilt derfra nå, og alt var uåpnet, ikke brukt og i riktig farge.. Har vært heldig jeg da???

Venninna mi har samme erfaring...

Skrevet

Har fått akkurat samme produkt som søstra mi jeg, som hu har handla på party...

Skrevet

Man kan sikkert være heldig også.. Men har hørt flere som har veldig negativ og kjedelig erfaring fra den siden.. :(

Skrevet

Ja, det er kjedelig når sånt skjer:(

Skrevet

om dere får uåpna ting er det ikke sikkert det er det som skal være i de... og de har heller ikke blitt oppbevart på riktig måte. alt som kommer inn på lager til mk i sverige kommer i tempererte containere. så de skal beholde kvalitet og holdbarhet.

Skrevet

takk for svar...

har vært på et slik party/kurs med mary kay... men det virker så stress å måtte ta kontakt med desse folka hver gang jeg vil ha noe nytt, ville nå heller hatt en side jeg kunne sett produktene og så kjøpt de når jeg ville... og ikke gjennom partyer... heldigvis så er det en stund til jeg trenger noe nytt. Men det er jo altid kjekt å kunne gå inn på nettsidene og se på produktene... lettere for å kjøpe då.

men nå har jeg i allefall den norske siden....

den andre linken kom jeg bare inn på en film....

Skrevet

har ikke konsulenten din webshop som du kan bestille fra da?

så kommer hu hjem med varene til deg når du har bestillt.. vi har sånn webshop man kan bestille fra,men da må du få passord fra konsulenten din.

Skrevet

det vet jeg ikke.. men jeg har nå nr hennes.. så jeg kan jo bare ringe henne når jeg trenger mer... lure på om jeg skal bestille dette gode håndsette...,skrub,og fuktigshetskrem... men det får jeg ta med hun

Skrevet

ja ta det med henne. er jo veldig lettvint syns jeg da. slippe å drasse med unga på butikken.bare sende en mld så har en varene på døra etter kort tid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...