Ei lita tulle i juni :-) Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Er ca 5 uker på vei, oppdaget i stad når jeg var på do at det var litt brun-rødt lignende utflod.... litt slimete.... ikke veldig mye, som siste dags mensblødning på en måte.....har ikke vondt i magen eller noe, men er livredd allerede.... hadde sa første gang jeg var gravid, i uke 8, men klarte å bære frem ei nydelig jente halvannet år seinere, som nå er snart 2år... men er livredd for at det kan være sa igjen....??? reiser til danmark i morra tidlig, blir borte ei uke... og har ikke vært hos lege engang..... hva skal jeg gjøre???
Gurine Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Ikke godt å vite hva det er, men det trenger ikke å være en sa. Jeg hadde blodig utflod, både med mørkt blod og friskt blod, litt slimaktig de første 12 månedene av graviditeten. Jeg hadde heller ikke smerter. Nå er jeg 16 uker på vei, og det blør ikke lenger. Har vært på 2 ul og har sett at alt er bra. Jeg var til sjekk da jeg var ca 8 uker på vei. Ringte først legevakta, men de ville ikke ta meg inn, for det var ikke noe de kunne gjøre. Så da ringte jeg direkte til føden, og fikk lov til å komme inn til en sjekk. Håper alt går bra med deg og spiren.
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 jeg hadde rød-brunlig utflod ca i uke fem... varte i en dag. må ha vært festeblødning... hvis det ikke øker på er nok alt i orden! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå