Gå til innhold

NEI er jeg på vei til å miste??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å blø/spotte sånn som jeg pleier å ha når jeg skal ha mensen inni skjeden. Er 8 uker og 1 dag på vei. Hva skal jeg gjøre vil ikke miste nå. Har de ul på legevaktene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tvilsomt at de har innvending ul. Men du burde tatt kontakt med dem og få en henvisning til sykehuset. Der kan de mer enn fjottene på legevakten også=)

Lykke til!

Skrevet

Da får jeg ta en tlf å høre med dem.

Skrevet

Gjør det. Hold oss oppdaterte da!

Skrevet

da reiser jeg på legevakta.

håper jeg ikke mister nå ønsker jo dette barnet så sinnsykt mye

Skrevet

nå er jeg hjemme i fra legevakten men fy f*** jeg skal aldri oppsøke dem noe mer. Ble tatt i mot som en dritt av hun som satt i skranken . Men fikk henvisning til ul til mandag kl 9.30 håper bare det ikke er noe galt så da er det bare å vente å se om det er noe liv eller ikke. Håper i såfall at den lille lever.

Skrevet

Uff, for en usmakelig måte å ta i mot en gravid og engstelig kvinne=(

Krysser fingrer for deg på mandag! Heldig du er som fikk time så fort, jeg måtte vente i 3(!) uker før jeg kom til da jeg blødde.

Lykke til!=)

Skrevet

håper virkelig det går bra med deg til mandagen,håper du gir beskjed hvordan det gikk.jeg hadde kraftige mens smerter i ca en time med blød,ganske mye i uke 6.var på to ul uten at de så noe,men på den siste så de noe(2uker etter) da viste det seg at jeg var 2 uker kortere på vei enn jeg trodde....er nå 13uker på vei:) skal på ul til fredag!!

så prøv å ta det med ro!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...