Camilla venter sitt 2 barn<3 Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Begynner å blø/spotte sånn som jeg pleier å ha når jeg skal ha mensen inni skjeden. Er 8 uker og 1 dag på vei. Hva skal jeg gjøre vil ikke miste nå. Har de ul på legevaktene?
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Huff, er i samme situasjon selv Vil ikke heller miste, er bare 5+4 jeg da men...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 blødninger rundt uke 8 er veldig vanlig. dette fordi morkaken fester seg til livmorveggen å overtar funksjonen det gule legme har hatt til nå. å gi fosteret næring.
Camilla venter sitt 2 barn<3 Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2008 takk for svar men jeg sitter med sterke mensensmerter så jeg har snakket med legevakten og de ba meg og komme
Gurine Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 Her jeg bor fikk jeg ikke noe hjelp av legevakta da jeg var i uke 8 ca. Jeg hadde småblødninger, liksom litt slimaktig utflod de første 12 ukene av svangerskapet. Jeg ringte direkte til føden, og der var de snille og tok meg inn til en sjekk i uke 8. Men du kan jo ringe legevakta først, er sikkert forskjellig fra sted til sted.
mamma til 2... Skrevet 11. juli 2008 #6 Skrevet 11. juli 2008 jeg hadde det sånn i ca 1 døgn uke 5+3, legen sa at over 60 % av alle som blir gravide får en slik blødn/spotting. Skjønner at du blir redd, men jeg tror ikke det er noe farlig. om du drar på legevakten, har vel de fleste mulighet til å få ordnet en ul. lykke til:)
Camilla venter sitt 2 barn<3 Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2008 nå er jeg hjemme i fra legevakten men fy f*** jeg skal aldri oppsøke dem noe mer. Ble tatt i mot som en dritt av hun som satt i skranken. Men fikk henvisning til ul til mandag kl 9.30 håper bare det ikke er noe galt så da er det bare å vente å se om det er noe liv eller ikke. Håper i såfall at den lille lever.
Herkules Skrevet 12. juli 2008 #8 Skrevet 12. juli 2008 Nei huff, men kan du ikke ringe rett til føden er det langt unna? burde fått ul i dag du så du slipper å gå sånn en hel helg!!! Da jeg ringte legevakta med blødninger så svarte de at: " ja du kan jo komme ned med en urinprøve så kan vi skjekke om du fortsatt er gravid" Fy flate tenk å si noe sånn de må jo være mindre begavede de som sitter der altså! Lykke til,
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 12. juli 2008 #9 Skrevet 12. juli 2008 Jeg har ringt legevakta tidlig i begge mine svangerskap og fått komme inn og blitt sendt på UL dagen etter... Har heldigvis møtt på veldig koslige forståelsesfulle leger på legevakta, første gangen var i kr.sand og dette svangerskapet dro jeg på legevakta i tr.heim...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå