Gå til innhold

NEI er jeg på vei til å miste??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å blø/spotte sånn som jeg pleier å ha når jeg skal ha mensen inni skjeden. Er 8 uker og 1 dag på vei. Hva skal jeg gjøre vil ikke miste nå. Har de ul på legevaktene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, er i samme situasjon selv :( Vil ikke heller miste, er bare 5+4 jeg da men...

Skrevet

blødninger rundt uke 8 er veldig vanlig. dette fordi morkaken fester seg til livmorveggen å overtar funksjonen det gule legme har hatt til nå. å gi fosteret næring.

Skrevet

takk for svar men jeg sitter med sterke mensensmerter så jeg har snakket med legevakten og de ba meg og komme

Skrevet

Her jeg bor fikk jeg ikke noe hjelp av legevakta da jeg var i uke 8 ca. Jeg hadde småblødninger, liksom litt slimaktig utflod de første 12 ukene av svangerskapet. Jeg ringte direkte til føden, og der var de snille og tok meg inn til en sjekk i uke 8. Men du kan jo ringe legevakta først, er sikkert forskjellig fra sted til sted.

Skrevet

jeg hadde det sånn i ca 1 døgn uke 5+3, legen sa at over 60 % av alle som blir gravide får en slik blødn/spotting. Skjønner at du blir redd, men jeg tror ikke det er noe farlig. om du drar på legevakten, har vel de fleste mulighet til å få ordnet en ul.

lykke til:)

Skrevet

nå er jeg hjemme i fra legevakten men fy f*** jeg skal aldri oppsøke dem noe mer. Ble tatt i mot som en dritt av hun som satt i skranken. Men fikk henvisning til ul til mandag kl 9.30 håper bare det ikke er noe galt så da er det bare å vente å se om det er noe liv eller ikke. Håper i såfall at den lille lever.

Skrevet

Nei huff, men kan du ikke ringe rett til føden er det langt unna? burde fått ul i dag du så du slipper å gå sånn en hel helg!!!

Da jeg ringte legevakta med blødninger så svarte de at: " ja du kan jo komme ned med en urinprøve så kan vi skjekke om du fortsatt er gravid" Fy flate tenk å si noe sånn de må jo være mindre begavede de som sitter der altså!

Lykke til,

Skrevet

Jeg har ringt legevakta tidlig i begge mine svangerskap og fått komme inn og blitt sendt på UL dagen etter...

Har heldigvis møtt på veldig koslige forståelsesfulle leger på legevakta, første gangen var i kr.sand og dette svangerskapet dro jeg på legevakta i tr.heim...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...