Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Jeg sliter skikkelig med å bli brun, så bruker helt derfor ikke solkrem. Men blir man virkelig brun hvis man har på solkrem?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Hehe, tuller du nå eller? Joda, man blir brun. OG man slipper bli brent. Selv bruker jeg faktor 15 og 20 når jeg er i Hellas etc, og 8-10 her hemme om jeg skal sole meg, ofte mer og.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Slipper å bli brent..hehe Med litt solvett så slipper du solkrem og blir brun uten å bli brent.
Billefrøken Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 Uansett om du blir brun eller ikke, så bruk for all del solkrem ute i sola. Det kan jo ta litt lenger tid å bli brun med høy solfaktor, men husk, at selvom du ikke blir brun eller rød uten solkrem så utsetter du huden din for stråler som er farlige.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #6 Skrevet 11. juli 2008 For all del smør på dritten å steng sola ute.....herregud, helst 50 eller 60 i faktor, da er du heeeeeeeeeelt sikker på å ikke få sola på huden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå