Gå til innhold

Noen andre med ikm fredag 18. juli?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Enn meg altså?

 

Jeg har da, men regner ikke med noen graviditet pga mulig soppinfeksjon i dagene rett før el og så familietur som umuliggjorde seksuell aktivitet.

 

Så jeg er da egentlig klar for neste pp jeg da:)

 

Hvordan er det med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei... det nicket ditt var kjent. Har du barn på rundt et år? eller har du vært her en del på Bli gravid for en liten stund siden?

 

Jupp... jeg har den 17. eller 18. men har en helt sinnsyk syklus, så jeg er ikke 100% sikker.

 

Så kjedelig med den soppen... har fått det selv, men det var etter det jeg trodde var EL iallefall, men så har jeg hatt murringer i en og en halv uke nå, så jeg blir veldig usikker på om jeg har hatt El allikevel. Så da vil jeg jo gjerne hygge meg annenhver dag frem til IKM, men det går jo ikke... Samtidig så har jeg fått sopp med en gang jeg har vært gravid de andre gangene...hmmmmm

 

Hehe... kunne dere ikke stukket avgårde en liten tur på familieturen da? hihi... nei da... jeg skjønner deg godt jeg. Får håpe at det sitter en spire allikevel da, til tross for sopp og familie;o) masse lykke til!

Skrevet

Hei hei:)

 

Ja, jeg har en sønn på 22 måneder og har vel vært til tider veldig aktiv på DiB hvertfall:)

 

Nei, familieturen var med vår på 22 mnd + en bror på 14 år som vi delte rom med, så ikke så aktuelt med noe alenetid der nei. He he.

 

Jeg har vel egentlig ikm den 17, 18 eller 19, avhengig av hvordan syklusen min er denne måneden da. Men 18 var i midten så går utfra det.

 

Jeg vet ikke hvor mye sopp begrenser graviditetsmulighetene heller jeg?

 

Har aldri hatt noe særlig slikt før, men å prøve og da plutselig få alt "det der" inni meg skapte vel en ubalanse. :( ekle greier.

Skrevet

Da er det sikkert på DIB jeg har sett deg vet du.

 

Hehe... veldig forståelig da ja. Tror jeg hadde klart å styre lystene mine jeg og da... *knis*

 

Da har vi IKM rundt samme tid i allefall.

 

Sopp begrenser vel ikke graviditetsmulighetene vil jeg tro, men det er vel ikke så bra å hoppe i bingen... litt usikker på det der. Jeg for min del har vært så sår at jeg har begynt å blø, så det er begrenset hvor mye jeg orker av sånt;o)

 

Ja, den soppen er ekkel. Jeg kjenner det kun på kløen. Heldigvis ikke noe lukt og ikke så mye utflod. Men det kan jo hende vihar fått det siden vi har vært litt vel akitive på "den" fronten...

Skrevet

Jeg klødde heldigvis ikke. Men den ekle utfloden er noe av det verste og ekleste jeg vet. :( skikkelig lite gøy. Føler seg ikke spes klar for å alge barn da nei.

 

Noen som sa at det kanskje gjorde det vanskeligere for sædcellene å komme seg opp og inn? Men jeg merket el-slim samtidig også da.. hmmm...

Skrevet

hmmmm... det skjønner jeg var ekkelt! velidg glad jeg har sluppet den utfloden;o) Skjønner godt at ikke lysten er helt på topp da nei.

 

Hmmm.... ja det kan jo ligge noe i det der, men for å være ærlig så vet jeg ikke jeg. Vi får satse på full klaff allikevel vi;o)

 

Lykke til! Nå må jeg lage middag... vært på shopping i kveld, så nå er det endelig klart for tacokos i heimen;o)

Skrevet

Jepp.

 

Er er vi helt utkjørt etter å ha kommet hjem fra ferie, til slutt, etter togkaos og endeløs venting uten info fra NSB i dag. :) Er helt bunka ut her på sofaen, bra vi ikke trenger lage unger i dag, he he:)

Skrevet

Huff da... har skikkelig fått kjørt deg du da! Du får kose deg på sofaen og ta tidlig kvelden! Der får styre unna ungelaging i dag kanskje ja... tror vi og skal det...hihi

 

God helg!

Skrevet

Ja, men her pøser det jo på med familiebesøk, så blir jo ikke noe mer her uansett på noen uker da. :)

 

God helg ja!

Skrevet

*fnis*

heldige dere;o)

Kose deg da!

Skrevet

Jeg har også IKM 18. juli. Tiden snegler virkelig de siste dagene, tenk om det hadde finnes en test man kunne på svar på allerede nå!! Men har litt symptomer: trøtt, småkvalm til tider, murringer og lettblødende tannkjøtt. Håper på det beste. Har to barn fra før på 3 og snart 2 år....lykke til dere alle sammen:)

Skrevet

hei.. jeg har også ikm 18juli...

hva er det med den soppen i denne mnd da?

jeg fikk også det etter el... ikke kjekt i det hele tatt.. hos meg var det både kløe og utflod... ekkelt!!!! gleder meg til uken å se hva som skjer.. har dere noe feeling jenter???? =)

Skrevet

Du også slæsh? Så rart. Krysser fingrene for at det er fordi vi er gravide, ho ho:D Er ikke det en del som får soppinfeksjon som symptom på graviditet da? :) håpe håpe.

 

Jeg har jo som sagt på følelsen av at jeg ikke er gravid da. Føler meg ikke gravid egentlig. Er kvalm og sliten, men det er sikkert pga reise med mye stress de siste dagene.

Og så vet jeg ikke om vi traff heller.

 

 

Skrevet

jepp... håper også det er pga at vi er gravide...=) hahahaha... det er et symptom og jah, men jeg vet ikke jeg....

 

på en måte så føler jeg at vi har klart det denne mnd og på en annen måte ikke.....

viss det ikke klaffer nå tar vi en liten pause i prøvingen her i gården..... :/

Skrevet

Har dere prøvd lenge?

 

Vi har såvidt begynt her, men kan ikke ta noen pauser. Har fått beskjed om å bli ferdig med barn så fort som mulig av legen.

Skrevet

så pass... hvor lenge har dere prøvd?

 

vett ikke om dere syns det er lenge men jeg synns det... dette er min 8pp.... men det springer ikke sånn av... jeg er "bare" 22 år og jeg har en sønn på snart 4, så... føler jeg har god tid..=) vil heller se om jeg finner meg en jobb, så kan vi starte på ny da.... høres sikkert ganske teit ut men.... huff å huff.... :/

Skrevet

Nei, er bare i 1. pp denne ppen. :) Ikke lenge enda her.

 

Men er fornøyd så lenge syklusene mine er på +/-29 dager jeg. Mot mange fler den siste tiden.

 

Ja, du har jo god tid, ha ha. Vi er oldiser på 28 og 30 så vi må skynde oss:P Neida, er ikke alderen som gjør at vi må skynde oss altså- He he.

Skrevet

hahaha... håper hvertfall at den sitter rimelig kjapt hos deg da...=)

Skrevet

for et sammentreff, eg og har fått den hersens soppen ''i dag'' faktisk... men fant ut at asan klutene virket bra mot kløen å en goe dysj=) hehe... bra de kan være et tegn på graviditet då for eg og har ca 17-18... tror eg...

Skrevet

IKM 18 her også tror jeg. Eller den 17. Litt usikkert egentlig, siden syklusen ble forskjøvet denne pp.

 

Jeg har ingen store forhåpninger, denne pp, så tar alt som det kommer :-)

Skrevet

He he, jepp, vil gjerne bli kjapt gravid, få barnet og så få fiksa kroppen min:)

Skrevet

Jepp, tror jeg har IKM 17. eller 18. juli. Har igrunn ingen forhåpninger. Jeg slutta på pilla i feb 2006 og fortsatt ikke skjedd noe. Har mistet litt motivasjon... Men håper likevel hver mnd at noe skal skje. Ingen symptomer utenom det vanlige før mens....

 

Er vel også klar for en ny pp, jeg og....!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...