Gå til innhold

jeg blir så sliten av å ikke vite!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

jeg har et barn fra før, 3 år, og jeg vet ikke når jeg skulle ha hatt mensen, men ut i fra sånn ca. må det være denne helg eller i løpet av neste uke, men jeg bare vet at jeg er gravid... høres kanskje dumt ut... men har mens murringer av og på hele denne uken, har de siste 2 dagene hatt veldig vondt i brystvortene, det kom tilogmed ut blank veske av de i går, føler meg oppblåst, mye luft i magen, og de siste dagene en vanvittig kvalme, spesielt på kvelden, men også noen morgener og hvis det er lang tid mellom mat, samboeren min ler av meg og sier at jeg må bare vente å se, er ikke det at det var planlagt med en til nå, ville vente et år til, så dette er ikke noe innbilt i allefall... jeg tok en test i går den var negativ, men hvis jeg er gravid måtte det ha skjedd befruktning for 1 eller 2 uker siden.....

jeg føler bare at jeg vet at jeg er gravid, er jeg bare dum eller er det andre son har opplevd dette, det er vel for tidlig å teste uansett hvis det bare er 3 uker????

blir bare vite hvorfor jeg er slik.... og hvorfor jeg føler meg så sikker....

så skal vi på ferie om en uke, hadde vært greit å vite liksom før vi drar...

uff dette ble langt, men vil liksom ikke snakke med noen om det enda siden jeg ikke vet noe, folk vil jo tro jeg er gal...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp tester og test annenhver/tredjehverdag fram til evt mens. Jeg hadde det slik som deg, og jeg var gravid (planlagt). Hadde ekstrem lang syklus den mnd jeg ble gravid (35 dager)- derfor ble gravitest negativ i førsten. Jeg "visste" også at jeg var gravid, men jeg hadde ikke så voldsomt med symptomer allerede da. Ikke fått pos test eller mens før ferien, ta med deg 2-3 tester hvis du har lyst til å kose deg med alkohol feks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...