babyprincess Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 har fått barnehageplass en 15 dager før jeg begynner å jobbe. Hun vil være 8.5mnd når hun begynner. Ville dere hatt henne hjemme til å hatt tilvenning 3 dager før jeg begynner i jobb, eller ville dere latt henne begynne datoen vi har fått plass? Meg og sambo er uenig skjønner dere........... Huff....hun er jo så liten..........
firemerkersmør Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 før du begynner jobbe igjen. Er lit teit med "nei jeg må ha 3 dager fri før jeg begynner igjen"
twoboys & a girl Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 kan hende hun trenger mer tilvenning enn tre dager.
babyprincess Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2008 men hvis jeg vil, kan jeg drive tilvenning med henne i alle de 15 dagene da?
babyprincess Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2008 skjønte ikke helt hva du mente...jeg skal ikke ta fri fra jobben å drive tilvenning...!
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #6 Skrevet 11. juli 2008 Hadde det samme "problemet" selv i fjor. Han begynte 13. august mens jeg begynte 1. september. Jeg tok tilvenningen med en gang, tok ikke mer enn 2 dager her, men lot han ha korte dager frem til jeg begynte å jobbe. Noen trenger flere tilvenningsdager, men de anbefaler vel at det ikke blir brukt så alt for lang tid, da det kan gjøre at barnet ditt får sjokk når du først ikke er der. Hadde startet tilvenningen når det er satt opp og heller latt henne hatt korte dager i begynnelsen : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå