Gå til innhold

p-piller?? hvor mange % sikkert???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ut i fra det jeg kan lese her er det jo veldig mange som blir gravide på pilla! Hordan kan det ha seg ?? Trodde de skulle være 99%sikre...

Jeg ser jo den at hvis man har kaster opp o.l så virker den ikke,men bare syns det er så mange her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hørt om flere som sier at dem gikk på p-piller når dem ble gravid, men jeg tror helt ærlig at det er litt lureri... skal mye til da!! mange som må slite ei stund etter at man slutter for at man skal bli fruktbar igjen så tror mange damer fjusker litt der!!!!

men selfølgeli det kan sikkert skje viss man kaster opp eller har diare, kommer ikke pillen i systemet men går rett ut.. tror det er veldig skjelden det forekommer....

Skrevet

Åja.. det er mye lureri... De aller fleste spyler nok tabelettene nedi do eller lignende:) to av mine venninner har gjort det...

Men de har vært slue... de ble sammen med fyren, og de nevnte overhodet ingenting om at de hadde lyst på barn osv før de pluttselig satt der og var gravide. For det blir jo noe annet om man maser mye om å få barn osv osv når samboer/kjærest ikke vil. Da hadde det blitt MEGET mistenksomt om de plutselig satt der gravide når de har gått og masa om det i evigheter. DA hadde mannen garantert klikka. og det sjønner jeg godt! Da er det jo like greit å slippe den delen og heller bare kutte ut pillene uten at samboer/kjærest vet om det og ikke nevne noe om barn før man først sitter der:)

Men jeg synes det er forferdelig dårlig gjort av dem, og aldri noe jeg kunne gjort...

• 3 uker senere...
Skrevet

synd å si det, men er mange slue jenter der ute ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...