Gå til innhold

Boligjakt - trenger synspunkter.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som gidder hjelpe meg med synspunkter?

Skrevet

hei du!! jeg elsker sånt jeg så hjelper gjerne;)

jeg ville nok sett etter noe litt større om jeg var deg...

selv om det var koselig der;)

Skrevet

Jeg syntes den var kjempefin. Og jeg er vant til boligmarkedet I Oslo, så plassen skulle da ikke være noe problem, syntes det virket romslig:) Det funker ihvertfall fint når ungene er små, kanskje litt snaut om man skal huse to tenåringer.. Hehe1

 

Blir helt matt av å se hvor mye man får for pengene andre steder i landet.

Skrevet

Dessverre for dyrt for meg, men koselig hus da ;o)

Skrevet

Syns det var kjempefint:-)

 

Jeg bor på 50 kvm med to barn, og vi klarer oss, vi:-) Så det der er paradis for meg, hehe;-) Det viktigste syns jeg, er at det er tre soverom der, det er kjempebra!

Skrevet

hvor mye har du råd til da?

Skrevet

Helst under 2.. Likte den her jeg fant så godt :o)

 

Skrevet

Hehe, før jeg så på den, så tenkte jeg at det sikkert var uten hage, og det er dumt for barna, men gud for en hage:)

 

Ellers så var den jo kjempe fin.. Det kommer an på hva dere trenger, trenger dere datarom og hobbyrom? Trenger dere loft/kjellerstue?

 

Den skal jo være stor nok for en familie på fire da:)

Skrevet

Jeg ville savnet vaskerom. Vi har det nå, men synes det egentlig er for lite fordi det ikke er plass til å brette bort klær der og ikke ordentlig plass til å sortere de møkkete så det er lettere når vi skal vaske.

 

I tillegg synes jeg det er viktig med oppbevaringsplass. Det står det er to boder ute og da har man hvertfall plass til å oppbevare gressklipper, sykler, ski osv osv. Jeg hadde i tillegg trengt plass til å oppbevare klær som er for små for eldstemann og venter på at neste skal bli stor nok (eller sånn det er for meg nå, babyklær som håper det en gang kommer en baby nr2;-) ), julepynt, vinterklær om sommeren osv osv. Så er det viktig at det er nok skap sånn at man i tillegg til alle de vanlige "skaptingene" har plass til støvsuger, vaskebøtter ol i skap sånn at man ikke må ha det i boden ute eller i en krok i gangen el...

 

Hagen likte jeg veldig bra! Har aldri skjønt hvorfor man uansett må ha enebolig, for meg er det viktigste at det er litt hage, ikke for mye, men akkurat passe til at man har litt gress å leke på og noen få blomster:-)

Skrevet

Takk for gode poeng!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...