ayla05 Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 jeg er så glad for at jeg har så gode naboer som jeg har! bor i studentby og er alenemor. nå sitter jeg inne og venter på at muffinsene i ovnen skal bli ferdig (og de ble ikke som planlagt skal sier for prøver ny oppskrift...) men snuppa er ute og leker sammen med naboene:) godt å kunne slippe maset mens jeg venter til de blir ferdige:) det skal legges til at det er ikke en engangshendelse at de tar henne med ut! ofte står de på døra og lurer på om hun vil være med ut og leke så jeg kan få gjort noe annet imens:) flere som har gode naboer?
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 så deilig å ha slike naboer da! de høres jo skikkelig hyggelige ut de vi leier av, bor i eget hus på en gård tar gjerne med seg snuppa rundt når de holder på ute på gården slik at jeg kan lage middag o.l vet ikke hvem som koser mest av snuppa eller dem. skikkelig koselige folk!! hender de tar med en is til henne når de kommer fra butikken osv
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Så heldig du er :) Deilig med sånne snille naboer!
blond Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Du er heldig! Mine naboer kom ikke på døra og gratulerte da jeg fikk minstemann engang, men de kan gjerne slå av en prat i forbifarten. Ikke så lett å skjønne seg på dem.
jente30L Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 skal flytte jeg og håper at jeg kommer i ett koselig nabolag;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå