Gå til innhold

dere med støpte negler....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært å fått negler nå og det er jo elvsagt uvant enda.... har valgt hvite tupper, og så er de rosa under...

er det slik at når de vokser nå og det blir mer av min egen negl så vil det se mer naturlig ut? slik det er nå syns jeg kanskje det ser litt vel mye hvitt ut... er jo så lite rosa under i forhold, enda jeg tok ganske korte negler....

tenkte å file de litt ned når de vokser ut slik atv jeg ikke kommer til å få så mye lengre negler, da vil det jo bli mindre hvitt og mer naturlig vel?

når man da fyller i neste gang så vil vel ikke det hvite partiet bli større igjen?

hvor mye steller dere neglene deres??

takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du

de legger hvit tupp litt lengre ned enn du kasnkje hadde villet gjort selv fordi at neglene vokser, hadde de lagt den lik med din negl hadde du mptte dratt å få de støt om i løpet av en uke. for da kommer din negl til syne under og det vil se ut som du har en skitt renne under:(

når det har gått ett åar dager kan du begynneå fil nede ve ''rote'' dette for å få gjevne overganger og da sitter det mye lengre og ser penere ut lengre:D

da jeg hadde støpe negler stelte jeg de den første uken og da holdt det seg til jeg skulle etterfylle 3-4 uker etter på..

men er det gele eller akryl du har.. det har oxo litt å si;)

Skrevet

vet ikke hva jeg har jeg for hun sa ikke noe om det var gele eller ikke?!

da skal jeg bare file de litt etterhvert og så blir det bra?

glder meg egentlig litt til de voser litt ut for nå er det veldig intesnt liksom ) hehe, men venner meg jo til det :)

Skrevet

gele har du inni UV lys og akryl stivner av seg selv??

men bare begynn å fil litt på de allerede i morgen eller mandag.. oxo kan du jo ta lengden.. men etterhvert vil det jo bi dine negler som er under og ikke tipper.. da blir det straks mye finere og bedre:D

Skrevet

da har jeg gele :)

da skal jeg file i morgen :)

tusen takk for info!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...