kosemoms♥med ny spire Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Huff, maser nå fælt om disse blødningene mine... Men er så forvirra og det er så lenge å vente til mandagen for å få prøvesvarene! Husker ikke om det er friskt rødt blod eller det som er litt brunt-aktig som er det værste. Har nå hatt brunlig utflod (blod) i 2 dager, ikke enorme mengder...men nok til at jeg er nervøs! Er det vanlig å blø mere i svangerskap nr.2?? Håper noen kan hjelpe meg....!??
kosemoms♥med ny spire Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. juli 2008 Kan jo nevne at jeg tok haste keisersnitt med nr.1....
ippemo får augustbaby Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Friskt blod er det "verste". Brunt blod er bedre, for det er gammelt blod og kan likså gjerne stamme fra såre slimhinner. Men jeg mistet i MA for noen år siden, jeg blødde gammelt blod i 4-5 uker før fosteret kom. En venninne av meg blødde (gammelt) blod gjennom hele sitt første svangerskap. Det er fælt å ikke vite, men om dette skulle være en begynnende MA/SA, så får du trøste deg med at det er "bedre" å oppleve det nå i første trimester enn i tredje trimester. Er det ikke liv laga, så er det ikke liv laga, dessverre=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå