Gjest Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Daniel, siden du annser kranglesiden og nick her som gørrkjedelige så vil jeg vel anbefalle at litt frisk luft ville vært godt for hode ditt=) Men ellers så håper jeg du får en trivelig sommer med vesla og co
prekæs Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Øi. Har du konvertert til det rektige laget etter siste kamp, eller var det deg som kasta vimpler i ælva? God sommer, skap ffker:)
danieI Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. juli 2008 jeg har fått luft og sol i mengder, ellers takk nå blir det regn og vind noen uker i sør god sommer du og co pg
danieI Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2008 jeg egentlig en skap-branntilhenger også har jeg visst en forkjærlighet for lagene helt nord i landet...
fumlis og skrikerungene Skrevet 11. juli 2008 #11 Skrevet 11. juli 2008 Ja, jeg vet jeg er gørrkjedelig. Er ikke noe vits i å rippe opp i det liksom... Men, men. Ønsker deg en fortsatt god sommer. Og jeg elsker deg for at du er skap-brann- tilhenger. Riktig vei å gå det tenker jeg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå