Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Jeg har angst, angst for å dra bankkortet. Bruker bare kontanter.. Er over 20 år og har ungått alle situasjoner for å dra kortet. Hvorfor? Fordi jeg aner ikke hvordan man gjør det. Aner ikke hvilken vei jeg skal dra eller vende på det der kortet. Hadde jeg prøvd hadde jeg sett ut som den dusten! Kortautomatene er jo forskjellig på alle plasser! Og nå skal man liksom i tilegg pakke kortet ned i maskinen etter det er dratt? Huff. Hjelp meg.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 du tuller nå? hehe... bare å hoppe i det de som har chip på kortet, bla meg, må putte det inn ja - men det er ofte en liten tegning som sier hvilken vei. stort sett drar man kortet med magnetstripen mot tallene der man taster koden og det er uansett ingen skam å bare spørre hvilken vei da! jeg hater kontanter jeg, liker ikke å gå rundt med cash på meg - føler meg tryggere med kortet så lenge jeg passer på å skjule koden
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 De fleste terminaler er merket med hvilken side man skal ha magnetstripen. Og hva er farlig med det? Jeg har sikkert dratt kortet mange tusen ganger, likevel drar jeg med stripen feil vei en og annen gang. Så du ser ikke dust ut fordet, helt vanlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå