twoboys & a girl Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Skal ut i dag for første gang. Vet ikke helt om jeg gleder meg eller gruer meg. Min 6 1/2 mnd sønn er så stor mammadalt, ikke sover han hele natten. Nekter å ta flaske. Blir litt godt å slippe å være 100% mamma, men hva skal jeg liksom prate om litt redd jeg havner litt på sidelinjen. Hvordan var nå den ammingen etter alkohol inntak?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå